مدیر اجرایی موکب شهدای جهاد کشاورزی در شهرستان قصرشیرین گفت: در ایام اربعین امسال ۱۸۵هزار و ۵۰۰ پرس غذا در وعده های غذایی بین زوار توزیع گردید.

توزیع بیش از ۱۸۵هزار پرس غذا در بین زوار اربعینبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادمحمودیان مدیر اجرایی موکب شهدای جهاد کشاورزی در شهرستان قصرشیرین گفت:در وعده های صـبحانه تاریخ ۷مهرماه ۹۸ لغایت ۲۸ مهرماه ۹۸ به تعداد ۵۴ هزار و ۷۰۰ پرس تهیه وتوزیع گردید.

محمودیان بیان کرد: در وعده نهـار  به تعداد۳۲ هزار و ۹۰۰ پرس در وعده شام نیز ۳۰ هزار و ۹۰۰ پرس تهیه و توزیع گردید  ۱۲۰ هزار وعده نوشیدنی نیز در بین زوار توزیع شده است.

او  بیان کرد: از تاریخ ۱۶ مهرماه در طول ایام اربعین تا ۲۸مهرماه به تعداد ۶۷ هزار بسته تهیه و توزیع گردید .

مدیر اجرایی موکب شهدای جهاد کشاورزی در ادامه با اشاره به فراهم نمودن اسکان برای زوار اربعین به تعداد ۱۰۰هزار و ۵۷ نفر گفت؛ در بحث اسکان ۵مهمانسرا، دو منزل مسکونی، دو مهمانپذیر و چند محل اسکان موقت از ۷مهرماه ۹۸ به مدت ۲۰شبانه روز برای خواب و استراحت زوار در اختیار زوار قرار داده شد.

محمودیان فر با بیان اینکه در کلیه مهمانسـراهها و پارکینگ اختصاصی و مهمانپذیرها در مدت مذکور، مکانهایی امن برای پارک خودرو زوار بوده افزود: در مکانهای ذکر شده حدود هزار و پانصد خودرو پارك موقت یا شبانه پارك شده بود .


انتهای  پیام/ز

پذیرایی از زوار اربعین در مرز خسروی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.