مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: مالکیت بازی برای ما بود و فوتبال خوبی ارائه کردیم، اما در زدن ضربات آخر خوب عمل نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد خرمگاه مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از شکست ذوب آهن مقابل پیکان در جمع خبرنگاران بیان کرد: مالکیت بازی برای ما بود و فوتبال خوبی ارائه کردیم، اما در زدن ضربات آخر خوب عمل نمی‌کنیم. نتایج ما در شان نام ذوب آهن نیست. تاکنون برای تیم مربیگری ما چنین اتفاقی نیفتاده، اما تاکید می‌کنم برای جبران این نتایج سخت باید تلاش کنیم.

او افزود: تیم ما در زدن ضربات آخر مشکل دارد و باید برای تبدیل کردن توپ‌های مان به گل، کار کنیم. درصد مالکیت و شرایط بازی مان خیلی خوب است. توپ‌های ما به گل نمی‌رود، اما موقعیت‌های نیم درصدی حریف تبدیل به گل می‌شود.


بیشتر بخوانید: منصوریان: روی اشتباهات فردی ۲ گل دریافت کردیم/ از مدیران عامل کارخانه و باشگاه ذوب آهن عذرخواهی می‌کنم


مربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره احتمال استعفاء علیرضا منصوریان از سرمربیگری این تیم گفت: این موضوع را از خودش بپرسید. شرمنده مدیرعامل باشگاه و مدیریت کارخانه ذوب آهن هستیم و امیدوارم از شرمندگی محبت آن‌ها بربیاییم. تمام تلاش مان را انجام داده ایم و از این به بعد ۲۰۰ درصد تلاش می‌کنیم تا انشالله شرمنده مدیران و مردم خوب ذوب آهن نشویم.

او بیان کرد: به فوتبال خوب امتیاز نمی‌دهند و ما هم خیلی خوب بازی می‌کنیم. مطمئن باشید با بیشتر کار کردن در هفته‌های آتی نتیجه می‌گیریم.

خرمگاه درباره اینکه به نظر می‌رسد ذوب آهن با جدایی کریستین اوساگونا نتوانسته جانشین مناسبی برای این مهاجم نیجریه‌ای پیدا کند، گفت: بی شک مشکل گلزنی تیم را درست می‌کنیم، اما مقداری کارمان سخت شده است. امیدوارم با همین داشته‌های مان به بهترین شکل وضعیت را تغییر بدهیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار