بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: خوشبختانه مقابل ذوب آهن با وجود بازی خوبی که ارائه کردیم شانس هم با ما یار بود و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی حمودی پس از برتری ۲ بر یک تیم فوتبال پیکان مقابل ذوب آهن بیان کرد: چند هفته‌ای است خوب بازی می‌کنیم، اما در بازی‌های اخیر بدشانس بودیم. خوشبختانه مقابل ذوب آهن با وجود بازی خوبی که ارائه کردیم شانس هم با ما یار بود و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

او درباره موقعیت‌های خطرناک ذوب آهن در اواخر بازی گفت: حق ذوب آهن قرار گرفتن در رتبه چهاردهم جدول نیست چراکه از تیم‌های خوب لیگ برتر است و خوب هم بازی می‌کند. به نظر من اگر شانس با ذوب آهن یار باشد این تیم جزء تیم‌های بالای جدول قرار می‌گیرد. پیکان مقابل این تیم تمرکز زیادی داشت و روی اتفاق گل خورد. انشالله در بازی‌های آتی بهتر هم نتیجه می‌گیریم.


بیشتر بخوانید: پیکان ۲ - ذوب آهن یک/ علیمنصور یک گام دیگر به اخراج نزدیک شد


کاپیتان تیم پیکان درباره صحنه مشکوکی که روی اسماعیل شریفات اتفاق افتاد، اظهار داشت: به نظر من آن صحنه پنالتی بود، اما فکر می‌کنم با توجه به اینکه اشکان خورشیدی قبل از آن یک پنالتی برای پیکان گرفته بود، روی شریفات پنالتی اعلام نکرد. شاید هم من اشتباه می‌کنم. در کل بعضی مواقع داوران اگر برای یک تیم پنالتی بگیرند، پنالتی دوم را اعلام نمی‌کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار