سرمربی تیم پرسپولیس گفت:در تمام دقایق بازی برتر بودیم و به خاطر گل‌هایی که زدیم خوشحال هستیم.

در تمام دقایق بازی برتر بودیمبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  گابریل کالدرون بعد از برد پنج بر صفر تیمش برابر شاهین در نشست خبری بیان کرد:  بازی خوبی انجام دادیم و به تیم خودم تبریک می‌گویم, امروز بازی خوبی را ارائه کردیم و توانستیم به برد خوبی برسیم, به خاطر گل‌هایی که زدیم خوشحال هستیم به ویژه به خاطر موقعیت‌های گلی که خلق کردیم.

او تصریح کرد: خوشحالم به خاطر علیپور که این گل‌ها را زد تا اعتماد به نفس خود را کسب کند و از هواداران که صبور بودند تا تیم ما به اینجا برسد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد سوال خبرنگار مهر مبنی بر حضور نداشتن سید جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده در این مسابقه بیان کرد: این مسائل تصمیمات مربی هستند و من همیشه تصمیماتی که می‌گیرم مسئولیتش را می پذیریم.

کالدرون تاکید کرد: این دو نفر بایکنان خوبی هستند که مصدوم بودند و من این تصمیم را گرفتم چون می‌دانستم کسانی که بازی می‌کردند ریتم بهتری داشتند و من تبریک می‌گویم به خاطر رفتار این دو بازیکن خصوصا سید جلال حسینی کاپیتان تیم که خیلی خوب بود.

او عنوان کرد: تمام شایستگی لازم را برای این پیروزی داشتیم و از دقیقه اول دیدید که فشار آوردیم و دیدید که تیم ما چطور بازی گروهی را انجام داد و این چیزی است که همیشه دنبال آن بودیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز بازیکنان می‌دانستند چه می‌خواهیم و آن را در زمین اجرا کردند. خیلی خوب و ساده بازی کردیم و در همه نقاط زمین حضور داشتیم و تیم حریف هیچ گزینه‌ای نداشت.

انتهای پیام/م

امروز بازی خوبی را ارائه کردیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.