رییس اداره بیمه گری و درآمد بیمه سلامت استان کرمان گفت: توانمندسازی مشتری یکی از این استراتژی‌های بیمه سلامت برای صیانت ازحقوق بیمه شدگان می‌باشد.

ترویج فرهنگ عمومی یکی از استراتژی‌های مهم بیمه سلامتامید نیکو بخت، رییس اداره بیمه گری و درآمد بیمه سلامت استان کرمان به مناسبت ۳آبان که به عنوان توانمند سازی و ترویج فرهنگ عمومی نامگذاری شده است در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: زمانی می‌توان از صیانت حقوق بیمه شدگان حرفی به میان آورد که نقشه راهی برای تشخیص، تعیین هویت، جذب و نگهداری طراحی کرد.

او افزود:برای شناخت بهتر نیاز‌ها و رفتار آنان با هدف توسعه و استحکام بیشتر روابط بایستی که استراتژی داشت و توانمندسازی یکی از این استراتژی‌ها در سازمان بیمه سلامت می‌باشد.

نیکوبخت تصریح کرد: هویت بخشی، آگاهی بخشی، مشارکت جویی، حفاظت مالی، حمایت طلبی، صیانت از حقوق مردم و پاسخگویی مفاهیم اساسی هستند که سازمان بیمه سلامت در حوزه توانمندسازی بیمه شدگان خود دنبال می‌کند.

رییس اداره بیمه گری و درآمد بیمه سلامت استان کرمان درادامه اظهار داشت: چشم اندازی که پیش روی خود ترسیم کرده ایم رسیدن به شرایطی است که در آن از یک سو بیمه شده‌ای آگاه، مسئولیت پذیر و مطالبه گر و از سوی دیگر بیمه سلامت پاسخگو داشته باشیم.

او گفت:در راستای عملی کردن توانمندسازی، فرایند‌های اطلاع رسانی و آموزش را به عنوان دو رکن اساسی در پیاده سازی توانمندسازی به گونه‌ای طراحی کرده ایم که با شناسایی عمده‌ترین نیاز‌های آموزشی بتواند سطح دانش سلامت و دانش بیمه‌ای بیمه شدگان و ارائه دهندگان خدمت (شرکای اجتماعی) را ارتقا و بهبود بخشد.

رییس اداره بیمه گری و درآمد بیمه سلامت استان کرمان درادامه گفت: با دسته بندی و تعیین محور‌های آموزشی برای دریافت خدمات بیمه‌ای از بیمه سلامت و دریافت خدمات سلامت از موسسات تشخیصی اقداماتی از جمله تشکیل کمیته توانمندسازی، نشر و توزیع منشور حقوق و تکالیف بیمه شدگان، تلاش در جهت پیاده سازی منشور حقوق و تکالیف بیمه شدگان و پایش آن، شناسایی موضوعات نیازمند حمایت طلبی و اقدام در جهت حمایت طلبی از مراجع سیاسی تاثیر گذار استان برای تحقق این امر مهم انجام شده است.

انتهای پیام/ح

توانمندسازی بیمه شدگان استراتژی بیمه سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار