سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دره شهر از ۵۷۰ مورد بازدید نظارتی کارشناسان بهداشت در ایام اربعین خبر داد.

انجام ۵۷۰ مورد بازدید نظارتی کارشناسان بهداشت در ایام اربعینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام, سجاد مظلومی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دره شهر گفت:تعداد ۵۷۰ مورد بازدید از واحد‌های بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، تغذیه، آموزش سلامت و پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها از مراکز عرضه مواد غذایی، منابع آب آشامیدنی، آشپزخانه‌های طبخ غذای زوار اربعین و موکب‌ها در این مدت انجام شد.

او با بیان اینکه ۱۰۰۰ برگ پمفلت و پوستر آموزشی بین موکب‌ها و زوار جهت افزایش آگاهی توزیع شده است بیان کرد: ۷۷ مورد کارت بهداشت بصورت رایگان جهت متصدیان موکب‌ها صادر شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دره شهر ادامه داد:در این ایام هماهنگی با مرکز بهداشت استان و خرم آباد به منظور تحویل ۴۰۰ نمونه محیط کری بلر و انتقال به مرکز بهداشت استان انجام شد.

او اضافه کرد: تیم واکنش سریع واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها به تعداد ۱۰ نفر و به مدّت ۵ روز جهت ارائه خدمات به زوار در مرز مهران اعزام شدند.

مظلومی با اشاره به اینکه ۵ مرکز فوریت پزشکی در مسیر حرکت زوار جهت ارائه خدمات استقرار داشتند گفت:انجام ۶۳ مورد مأموریت انتقال به بیمارستان و ۱۶۸ مأموریت مراجعه حضوری و درمان در محل در این ایام انجام گردید.

انتهای پیام/غ

بازدید از مراکز بهداشتی در ایام اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.