رئیس پلیس راه استان ایلام از اجرای طرح ۱۰ روزه مقابله با سرعت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان ایلام خبر داد.

اجرای طرح ۱۰ روزه مقابله با سرعت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت:با توجه به افزایش سفر‌ها در روز‌های پایانی ماه صفر و همچنین سفر زائران عراقی به ایران محور‌های مواصلاتی استان ایلام پرحجم خواهد شد و به همین منظور طرح ۱۰ روزه مقابله با سرعت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان اجرا خواهد شد.

او افزود: پیش بینی می‌شود که در محور مهران به ایلام و سرابله حمیل کرمانشاه با افزایش تردد خودرو‌ها مواجه باشیم که می‌طلبد رانندگان برای ایمنی از خطرات جاده‌ای با صبر و حوصله رانندگی کرده و از انجام هر گونه حرکات حادثه‌ساز خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: با توجه به توافقات به عمل آمده بین دو کشور ایران و عراق از ۲۸ صفر زائران عراقی می‌توانند بدون ویزا برای زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام به کشور ایران سفر کنند که این موضوع می‌تواند حجم سفر‌ها و تردد‌ها را در محور‌های مواصلاتی افزایش دهد.

سرهنگ همتی زاده به پیش بینی‌های هواشناسی نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به هشدار‌های هواشناسی مبنی بر بارش‌های باران در محور‌های مواصلاتی استان ایلام و لغزنده بودن جاده‌ها، می‌طلبد رانندگان با مطالعه شرایط رانندگی کردن در هوای بارانی، سفری ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه مردم کشور عراق با روی باز و مهمان نوازی از زائران اربعین حسینی پذیرایی کردند از مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان و استان‌های در مسیر خواست جوابگوی این همه محبت مردم و مسئولان کشور همسایه هنگام ورود زائران عراقی باشند.

انتهای پیام/غ

لزوم تکریم زائران عراقی هنگام ورود به کشور ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.