ایرج کارخایی از برگزاری ۳۵۰ برنامه ویژه هفته پدافند غیرعامل در استان سمنان خبر داد و گفت: باید گفتمان پدافند غیرعامل در جامعه ترویج شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ایرج کارخایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: آموزش، رزمایش، همایش و فرهنگ‌سازی محوریت تمامی برنامه‌هایی است که در هفته غیرعامل در این استان برنامه‌ریزی شده است.

او از اجرای برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل در سه بخش استانی، شهرستانی و دستگاهی خبر داد و افزود:این برنامه‌ها از سوی دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها طرح‌ریزی شده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بیان داشت: مردم باید در جریان اهداف و برنامه‌های پدافند غیرعامل قرار گیرند؛ چرا‌که این موضوع از اهمیت بسیار خاصی برخوردار است.

کارخایی اظهار داشت: یکی از راهبرد‌های اصولی و امنیتی مهم کشور موضوع پدافند غیرعامل است و این پدافند دفاعی غیرنظامی است که برای کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او بیان داشت: باید گفتمان پدافند غیرعامل در جامعه ترویج شود و به حقیقت این هفته از فرصت‌های مناسب برای ترویج این گفتمان مهم و ضروری است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: باید پدافند غیرعامل در بین مسئولان و مردم نهادینه شود و در نهادینه سازی این امر باید از ظرفیت‌های مختلف همچون رسانه، مطبوعات و فضای مجازی استفاده شود.

انتهای پیام / ر

جزئیات برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.