اهمیت پدافندغیرعامل از گذشته بیشتر شده است/برگزاری ۵۰ مانور در فضای سایبری در کشور از ابتدای مهرماه امسالسردار جلالی گفت: شرایط امروز مقابله با دشمنان پیچیده است و نیاز به دقت و هوشیاری بالا دارد تا خدای ناکرده در زمین دشمن بازی نکنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان سمنان گفت: با توجه به شرایط فعلی ، اهمیت پدافند از گذشته بیشتر شده است، چرا که با آمدن ترامپ در راس تیم حاکمیتی آمریکا ، دشمنی و عناد سردمداران آمریکایی نسبت به کشور و ملت ایران علنی گردیده است.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص موجود در کشور و تشکیل اتاق برنامه ریزی علیه مردم ایران در آمریکا ، باید منسجم تر و هوشیار تر از گذشته عمل نماییم.

سردار جلالی با اشاره به اینکه استراتژی دشمن، افزایش فشار علیه ملت ایران با تمرکز بر بزرگنمایی مشکلات و با بکارگیری ابزار رسانه در فضای سایبری است تصریح کرد:  تمام تلاش دشمن ، ناکارآمد نشان دادن دولت و ایجاد تقابل بین مردم و دولت است.

رئیس سازمان پدافندغیرعامل کشور اضافه کرد: با تلاش مسئولان و متخصصان ، برنامه دفاع و مقاومت ملی تبیین گردید که به وسیله ی آن شاهد نقش آفرینی موثر دستگاه ها و نهادهای کشور می باشیم.

وی عنوان داشت: تفویض اختیار به سران قوا به منظور گره گشایی از مشکلات جاری کشور از دیگر تدابیر و فرمایشات موثر و ارزشمند مقام معظم رهبری می باشد.‌

سردار جلالی با بیان اینکه فکر کنیم تهدیدات و حوزه پدافند، صرفا نظامی می باشد، تفکری اشتباه و نادرست است ابراز داشت:  از ابتدای مهرماه تا امروز نزدیک به ۵۰ مانور در فضای سایبری برگزار گردیده است. به منطور گسترش فرهنگ پدافند غیر عامل و آگاهی بیش از پیش مردم و مسئولان ، برنامه منسجم و مطلوبی در سطوح ملی و استانی تبیین گردیده است.

وی در پایان اضافه کرد: برنامه رزمایش امروز در شهر سمنان ، با موضوع حفاظت و صیانت از مردم در شرایط اضطراری و حادثه به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام / گ

حضور سردار جلالی در سمنان

برچسب ها: استانداری ، 22 بهمن 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار