فرماندار شهرستان کنگان گفت:شرکت‌های دانش بنیان یک ظرفیت در این شهرستان است که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استفاده شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدعلی پاکنژاد فرماندار شهرستان کنگان در نشست اقتصاد مقاومتی شهرستان کنگان بیان کرد: شرکت‌های دانش بنیان یک ظرفیت در شهرستان است که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود و از طرح‌های دانش بنیان حمایت می‌کنیم.

او افزود: رونق واحد‌های تولیدی در سطح شهرستان ضروری است و نگاه ما بر این است که چرخه آن‌ها را فعال کنیم تا بتوانیم در بحث اشتغالزایی گامی برداریم.

فرماندار شهرستان کنگان تصریح کرد: در جذب سرمایه گذاران همت بیشتری شود و بادعوت آن‌ها در جلسات موانعی که سر راه آن‌ها می‌باشد شناسایی و در جهت رفع آن‌ها تلاش کنیم.

فرماندار شهرستان کنگان با بیان اینکهد نگاه ما نگاه کمکی و همکاری است ادامه داد: طرح‌هایی که از طریق معاونت اقتصادی وزارت کشور مطرح شده بررسی می‌شود که برخی از این طرح‌ها ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و برخی نیز در اختیار بانک‌ها قرار گرفته است که این طرح‌ها نیاز به بازدید دارد و امیدواریم بتوانیم این طرح‌ها را جزء طرح‌های هفتگانه ببریم.  

پاک‌نژاد با بیان اینکه توسعه اقتصاد رهایی از وابستگی است تاکید کرد:شهرک‌های‌صنعتی با رویکرد طرح‌های شرکت‌دانش بنیان طرح‌های مورد نظر را ارائه دهند و پارک‌علم و فناوری نیز می‌تواند از ظرفیت شهرک‌های صنعتی در حوزه‌ی کاری خود در مسیراشتغالزایی استفاده کنند.

او گفت: شهرستان کنگان ظرفیت داشتن نمایندگی اتاق بازرگانی را دارد که پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام شده است و امیدواریم این مهم محقق شود.

فرماندار شهرستان کنگان بیان کرد: این شهرستان قابلیت گردشگری دارد وباید بانک‌گردشگری نیز در این شهرستان مستقرشود و می‌توانددر قالب طرح‌های بومگردی و اشتغال‌زایی به ما کمک کند.

 پاک‌نژاد افزود:در حوزه صادرات نیاز است که تلاش بیشتری شود. کشورقطر یک ظرفیتی برای شهرستان‌های جنوبی است که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

انتهای پیام/م

رونق واحد‌های تولیدی در شهرستان کنگان ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.