معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: ‌‌پارسال، هزار و ۷۲۶ واحد تولیدی راکد با حمایت‌های همه جانبه به چرخه تولید بازگشت.

بیش از ۱۷۰۰ واحد تولیدی رونق گرفتندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر،  علی‌اصغر مصاحب معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر، بیان کرد: پارسال طبق برنامه قرار بود هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی راکد، فعال شود که با تلاش‌های صورت گرفته، هزار و ۷۲۶ واحد تولیدی فعالیت خود را از سرگرفت.

او ادامه داد: امسال هم دو هزار واحد صنعتی بزرگ، کوچک و متوسط راکد، فعال سازی می‌شود که برای بخش صنایع کوچک و متوسط ۱۴۰۰ واحد در نظر گرفته شده است.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: از ابتدای سال تاکنون، ۶۰۰ واحد صنعتی کوچک و متوسط راکد به چرخه تولید برگشته است.

مصاحب، با اشاره به فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در دو بخش نوپا و صنعتی، عنوان کرد: ثروت آفرینی و ایجاد ارزش افزوده در حوزه دانش بنیان مورد توجه است که ۸۰ درصد طرح‌های دانش بنیان در واحد‌های صنعتی اجرایی شده است.

۸۱۰ واحد صنعتی کوچک و متوسط دانش بنیان می‌شوند

او، از شناسایی ۸۱۰ واحد صنعتی کوچک و متوسط برای دانش بنیان شدن خبر داد و گفت: بخش عمده‌ای از این صنایع و واحد‌های تولیدی دانش بنیان شده‌اند و در این زمینه حمایت ویژه از این شرکت‌ها در دستور کار قرار دارد تا بتوانند مجوز دانش بنیانی را دریافت کنند.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: اکنون بیش از ۳۰۰ شرکت و واحد‌های تولیدی در نواحی و شهرک‌های صنعتی ایران مجوز دانش بنیانی دریافت کرده‌اند.

مصاحب با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با صندوق نوآوری و شکوفایی برای دانش بنیان شدن واحد‌های تولیدی، بیان کرد: از طریق این صندوق حمایت‌های متنوعی برای واحد‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور برای سرمایه‌گذاری در صنایع کوچک صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ک

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.