جزئیات بروزرسانی جدید مرورگر سامسونگ

شرکت سامسونگ به تازگی نسخه ۱۱ مرورگر خود با قابلیت‌های جدید را وارد فروشگاه‌های موبایلی کرده است.

جزییات بروزرسانی جدید مرورگر سامسونگبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سامسونگ نیز مانند سایر شرکت‌های سازنده تلفن‌های همراه روی گوشی‌های خود تعدادی نرم افزار نصب می‌کند که این نرم افزار‌ها توسط کاربران قابل حذف شدن نیستند و نرم افزار‌های پیشفرض گوشی به شمار می‌آیند. یکی از این نرم افزار‌ها مرورگر شرکت سامسونگ است که این شرکت همواره با انتشار بروزرسانی جدید امکانات جدید به آن اضافه می‌کند. سامسونگ حدود دو هفته پیش اعلام کرد که قصد دارد با انتشار بروزرسانی جدید قابلیت‌های خاصی را به این نرم افزار اضافه کند. یکی از این قابلیت‌ها که با بروزرسانی به مرورگر سامسونگ اضافه خواهد شد، Video Assistant است.

این قابلیت به کاربران اجازه استفاده از حالت تمام صفحه را در مرورگر می‌دهد و همچنین کاربران می‌توانند هنگام پخش فیلم، از یک پخش کننده دیگر یا به طور مستقیم فیلم مورد نظر خود را روی تلویزیون پخش کنند. البته هنگام استفاده از این قابلیت، محدودیت‌هایی هم برای کاربران وجود دارد چرا که ممکن است کسی که ویدیو خود را در وب سایت بارگزاری کرده است امکان پخش در مرورگر دیگر و یا تلویزیون را بسته باشد که در این صورت مرورگر نیز محدود خواهد شد.

جزییات بروزرسانی جدید مرورگر سامسونگ

این بروزرسانی علاوه بر این امکانات شخصی سازی جدید، نمایش جدید افزونه‌ها و همچنین شیوه جدید نمایش صفحه‌ها را به نرم افزار اضافه خواهد کرد. نسخه جدید نرم افزار مرورگر سامسونگ، V11 نام دارد که بر پایه موتور Chromium 75 ساخته شده است و از امنیت حداکثری در بین مرورگر‌ها بهره می‌برد و مهم‌ترین ویژگی آن بسته شدن صفحه‌های مرورگر هنگام خروج از آن است.


بیشتر بخوانید: اقدام جدید موزیلا فایرفاکس در جهت امنیت بیشتر کاربران


در حال حاضر مرورگر سامسونگ با ورژن ۱۱ در دسترس کاربران قرار دارد که جایگزین نسخه قبلی یعنی نسخه ۱۰.۲ شده است و کاربران می‎توانند این نسخه از مرورگر را از فروشگاه سامسونگ و گوگل پلی دریافت کنند.

انتهای پیام/

نسخه جدید مرورگر سامسونگ منتشر شد

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار