مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: درمهرماه امسال تعداد ۵۲۷ میلیون و ۸۷۸ هزار و ۲۲ سهم متعلق به ۵۰۱ شرکت در بورس همدان دادوستد شد.

داد وستدبیش از ۵۲۷ میلیون سهمدر بورس همدانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علی اسکندری مدیر بورس منطقه‌ای همدان بیان کرد: مهرماه امسال تعداد ۵۲۷ میلیون و ۸۷۸ هزار و ۲۲ سهم متعلق به ۵۰۱ شرکت به ارزش ۳ هزار و ۱۲۳ میلیارد و ۴۷۰ میلیون و ۱۶۳ هزار و ۴۶۳ ریال در تالار بورس منطقه‌ای استان همدان دادوستد شد.

او گفت: ۳۴ درصد مبادلات انجام شده مربوط به خرید سهام و ۶۶ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان بیان کرد: بر این اساس و با توجه به ۲۱ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه‌ای استان همدان در این ماه، متوسط ارزش دادوستد روزانه ۱۴۸ میلیارد و ۷۳۶ میلیون و ۶۷۴ هزار و ۴۵۱ ریال بوده که نسبت به شهریور ماه، ۱۷۶ درصد افزایش داشته است.

اسکندری گفت: در این ماه شرکت‌های بانک ملت، تامین ماسه ریختگری و لیزینگ رایان سایپا به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

او گفت: همچنین بورس منطقه‌ای همدان در راستای آشنایی عموم شهروندان با نحوه سرمایه‌گذاری در بورس، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی، کارگاه‌های آموزشی و فراهم کردن امکان بازدید از تالار کرده است که در مهر ماه ۳۰۰ نفر در دوره‌های آموزشی بورس همدان شرکت کردند.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان یادآور شد: شاخص کل بورس در پایان مهر ماه معادل ۳۰۸ هزار و ۳۱۵ واحد بود که نسبت به ماه گذشته ۶ هزار و ۲۱۱ واحد افزایش یافت.

اسکندری اضافه کرد: شاخص کل فرابورس نیز با ۲۱۲ واحد کاهش به ۳ هزار و ۸۰۵ واحد رسید.

انتهای پیام/د.ا

۶۶ درصد مبادلات بورس همدان در مهرماه مربوط به فروش سهام بوده است

برچسب ها: بورس ، سهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.