مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت: کشاورزان باید کشت مکانیزه را در دستور کار خود قرار دهندتمام تلاش ما هدایت کشاورزان به سمت کشت مکانیزه است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  آشتاب  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه  گفت: سال زراعی جدید باید با همکاری، همفکری و تلاش بیشتر همکاران شروع کنیم و این امر مستلزم دانش محور بودن فعالیت ها می باشد.

 آشتاب با توجه به اهمیت توسعه کشت دانه روغنی کلزا و وجود پتانسیل مناسب در سطح شهرستان کرمانشاه، به کلیه مسئولین مراکز تاکید کرد: نسبت به نظارت های مستمر برمزارع کلزا، مبارزه با علف های هرز، آفات و بیماری ها، تغذیه و آبیاری را با بکارگیری تمامی امکانات و نیروهای فنی موجود، ارایه راهنمایی و توصیه های فنی لازم به کشاورزان را داشته باشند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه  با اشاره به اینکه کشاورزان باید کشت مکانیزه را در دستور کار خود قرار دهند افزود: تمام تلاش ما هدایت کشاورزان به سمت کشت مکانیزه است  این کشت از لحاظ هزینه ای مقرون به صرفه بوده و باعث بالا رفتن میزان تولید نیز می شود و کاهش سختی کار، صرفه جویی در وقت و انجام به موقع عملیات کشاورزی، افزایش محصول، افزایش بهره وری و کاهش هزینه های تولید، از مهمترین مزایای کشت مکانیزه است.

 آشتاب سپس خواستار ارتباط تنگاتنگ مروجین با کشاورزان شد گفت: مروجین باید بازدیدهای دوره ای و مستمر از هر روستا را در پهنه خود داشته باشند و هر مسئول پهنه باید آمار و اطلاعات دقیق و به روز پهنه خود را داشته باشد.


انتهای  پیام/ز


توسعه کشت دانه روغنی کلزا در استان کرمانشاه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.