فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تا رفع محرومیت از چهره کهگیلویه و بویراحمد سپاه دست از کار و تلاش بر نمی‌دارد.

افتتاح ۱۱۲۵ طرح مختلف با حضور سردار سلامیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در بازدید از پروژه ملی پاتاوه-دهدشت گفت: کشور در شرایط سرنوشت‌ سازی قرار دارد. در نبرد اقتصادی هستیم که نیاز به سازندگی و توسعه اقتصادی کشوری ضروری است.

فرمانده کل سپاه در ادامه هدف از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد را بازدید از پروژه‌های زیرساختی تعریف شده دانست و عنوان کرد: از پروژه پاتاوه به دهدشت، از خط انتقال آب چرام، لنده و سوق و همچنین محور گچساران به چرام، سد تنگ سرخ و بسیاری پروژه‌های دیگر بازدید می‌کنیم.

او در خصوص پروژه ملی پاتاوه به دهدشت افزود: علی‌رغم سختی کار محور پاتاوه-دهدشت، این پروژه تا اواسط تابستان ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد و میزان پیشرفت کار پروژه ۸۳ درصد است.

سردار سلامی به افتتاح هزار و ۱۲۵ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: تا رفع محرومیت از چهره کهگیلویه و بویراحمد سپاه دست از کار و تلاش بر نمی‌دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در صورت تایید مجوز از سوی وزارت دفاع، سپاه در ساخت یک بیمارستان درمانی در استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام خواهد کرد.

او از تجهیز کلینیک درمانی سپاه یاسوج خبر داد و عنوان کرد: بر اساس فرمان مقام معظم رهبری علاوه بر مقابله با تهدیدات برای سازندگی و رفع محرومیت در کشور تلاش می‌کنیم و نهضت رفع محرومیت در کشور تا رسیدن به فرجام خوش ادامه دارد.

افتتاح ۱۱۲۵ طرح مختلف با حضور سردار سلامی

سرهنگ ناصر صالحی رئیس بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، گفت: یک هزار و ۱۲۵ پروژه عمرانی، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران افتتاح شد.

او با اشاره به اینکه از این تعداد ۴۰۳ پروژه با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۷۳۳ میلیون تومان پروژه عمرانی، محرومیت زدایی و طرح کرامت است، عنوان کرد: همچنین ۱۵۵ مسکن نیازمندان با اعتبار ۷ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

صالحی از ۱۷۳ مورد جهیزیه به زوج‌های نیازمند هدیه مقام معظم رهبری با اعتبار یک میلیارد و ۳۸ میلیون تومان خبر داد و ابراز کرد: پرداخت تسهیلات، آموزش و اشتغالزایی در راستای اقتصاد مقاومتی ۳۵۱ مورد با اعتبار ۳ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان بوده است.

رئیس بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین در این سفر پروژه‌های پیشرفت و آبادانی به تعداد ۴۳ مورد با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد.


بیشتر بخوانید: فرمانده کل سپاه پاسداران از جاده ملی پاتاوه – دهدشت بازدید کرد


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.