مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنج شنبه ۲ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، مهم‌ترین حوادث پنج شنبه ۲ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان حرفه‌ای منزل در رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل و موتورسیکلت در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: پس از انجام اقدامات اطاعاتی ماموران موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این راستا شدند.

سرهنگ قیصری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهمان دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۱ فقره سرقت و موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار قابل توجهی وسایل سرقتی کشف شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: به منظور برقراری نظم وامنیت پایدار در شهرستان و مقابله با اخلالگران و هنجارشکنان نظم و امنیت عمومی و پاسخگویی به مطالبات مردمی، طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان نکا به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی، ماموران ضمن انجام گشت‌های هدفمند، موفق به دستگیری ۲۱ سارق، عامل افیونی و مجرمان تحت تعقیب محاکم قضائی و همچنین کشف ۲ خودرو و موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان شدند.

سرهنگ زارع با بیان این که این افراد پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند از کشف ۷۱۶ عدد انواع کالای قاچاق و پلمپ ۶ واحد صنفی متخلف در ادامه این عملیات خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: کشف هزار و ۳۰۵ عدد انواع سی دی غیر مجاز، کشف یک کیلوگرم انواع مواد مخدر، کشف ۳ قبضه اسلحه غیر مجاز شکاری، از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار