دبیرکانون هلال احمر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: با جمع آوری هر ۱۰۰ هزار درب بطری‌ پلاستیکی و فروش آن، یک ویلچر خریداری و به نیازمندان اهدا می‌شود.

هر ۱۰۰ هزار درب بطری برابر با یک ویلچرصادقی دبیرکانون هلال احمر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،گفت: طرح هر ۱۰۰ هزار درب بطری یک ویلچر به به منظور کمک به معلولان محروم استان یزد در حال اجرا است.

او افزود: در قالب این طرح علاوه بر پویش های مردمی، دانشجویان دانشگاه یزد، دانشگاه علم و هنر و دانشگاه آزاد یزد به جمع آوری درب بطری های پلاستیکی می پردازند و پس از جمع آوری ۱۰۰ هزار درب بطری، یک ویلچر خریداری و در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

صادقی ادامه داد: جهت جمع آوری درب بطری های پلاستیکی، سطل های بازیافتی به همین نام تهیه شده و در مدارس و دانشگاه ها قرار گرفته است.

دبیرکانون هلال احمر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اظهارداشت: ولیچر های خریداری شده در بخش توانبخشی هلال احمر نگهداری می‌شود و معلولان نیازمندمی توانند این ویلچر را به مدت یک ماه و به صورت امانت نگهداری و از آن استفاده کنند.

صداقی اضافه کرد: همشهریان عزیز می توانند درب های بطری جمع آوری شده را  به جمعیت هلال احمر استان یزد واقع در خیابان کاشانی، قبل از سه راه چمران تحویل دهند.

انتهای پیام/ غ

اجرای طرح هر ۱۰۰ هزار درب بطری برابر با یک ویلچر در یزد

برچسب ها: بهزیستی ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۱۹ فروردين ۱۴۰۱
سلام
درب بطریها روکجا باید تحویل یدیم ادرس ،شماره تماس،پیجی چیزی ندارین؟؟
آخرین اخبار