ایجاد یک هزار و ۸۴۰ شغل در قالب طرح مشاغل خانگی در لرستان

معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی گفت: در حوزه مشاغل خانگی سهم لرستان ایجاد اشتغال برای دو هزار و ۷۰۰ نفر معین‌شده که با اقداماتی که تا به امروز صورت گرفته توانسته‌ایم زمینه‌سازی اشتغال برای یک هزار و ۸۴۰ نفر را در استان ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی گفت: در حوزه مشاغل خانگی سهم لرستان ایجاد اشتغال برای دو هزار و ۷۰۰ نفر معین‌شده که با اقداماتی که تا به امروز صورت گرفته توانسته‌ایم زمینه‌سازی اشتغال برای یک هزار و ۸۴۰ نفر را در استان ایجاد کنیم.

رحیم بیرانوند اظهار داشت: جهاد دانشگاهی لرستان در قالب سه طرح ملی و استانی به دنبال ایجاد اشتغال و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در استان است.

او بابیان اینکه در حوزه مشاغل خانگی این اداره بیش از دو سال بوده که در حال فعالیت است، افزود: بر اساس توافق‌نامه وزارت کار و جهاد دانشگاهی کشور مقررشده که در ۹ استان کشور بیش از ۲۰ هزار شغل درزمینهٔ مشاغل خانگی ایجاد شود.

معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی بیان کرد: در این توافق‌نامه سهم لرستان ایجاد اشتغال برای دو هزار و ۷۰۰ نفر معین‌شده که با اقداماتی که تا به امروز صورت گرفته توانسته‌ایم زمینه‌سازی اشتغال برای یک هزار و ۸۴۰ نفر را در استان ایجاد کنیم.

بیرانوند با اشاره به اینکه برای ایجاد این تعداد اشتغال تا به امروز بیش از یک و نیم میلیارد تومان تسهیلات پرداخت‌شده است، تصریح کرد: با توجه به موفقیت این طرح توافق‌نامه اجرای آن به‌صورت سراسری طی روز‌های قبل منعقدشده است که بر اساس شنیده‌ها سهم لرستان بیش از سایر استان‌ها بوده است.

انتهای پیام/ب

اشتغال یک هزار و ۸۴۰ نفر، در قالب طرح مشاغل خانگی در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.