مدیرسرمایه‌گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت : اجرای طرح پتروشیمی در کرمانشاه با سرمایه‌گذاری ۵۵۰ میلیون دلاری باعث تقویت محسوس اقتصاد این استان خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حسین علیمراد مدیرسرمایه‌گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت : علاوه بر اینکه شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای احداث این پروژه عظیم پای کار است، از بخش خصوصی توانمند نیز بهره گرفته شده است.

او گفت : بدون شک مشارکت مستقیم دولت در پروژه و همچنین استفاده از ظرفیت بخش خصوصی باعث خواهد شد تا پروژه به موقع و در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

علیمراد گفت: پتروشیمی کرمانشاه اولین پروژه ای است که از دانش بومی در این حوزه بهره مند می‌شود و امید می‌رود وضعیت اقتصادی مناسبی را در این استان ایجاد کند.

این مسوول از دستگاه‌های خدمات رسان مانند آب، برق و گاز هم خواست تا پای کار آمده و انرژی‌های مورد نیاز پروژه را تامین کنند.

اسماعیل قنبری عضو هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: راه اندازی پتروشیمی جدید کرمانشاه، این استان را می‌تواند به یکی از قطب‌ها و تولیدکنندگان اصلی پروپیلن کشور تبدیل کند.

او با اشاره به ظرفیت‌های خوب استان کرمانشاه بخصوا در حوزه نفت و گاز و محصولات پتروشیمی، گفت: این استان با توجه به قابلیت‌های خود محل مناسبی برای راه اندازی یک پتروشیمی جدید در کشور است.

قنبری گفت: پتروشیمی جدید کرمانشاه محلی برای گردهمایی متخصصان جوان این استان و افزایش ظرفیت تولیدی محصول پروپیلن در کشور باشد.

 

 

انتهای پیام/د

 قطب‌های تولید پروپیلن

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۲:۳۴ ۰۱ آبان ۱۳۹۸
جالب اینجاس بیش از 90 درصد منابع نفت و گاز تو ایلامه و کمترین توسعه پتروشیمی هم مربوط به این استان
و گاز و با خط لوله از استان خارج میکنن نفتشم میره اهواز به این میگن یک بی عدالتی محض