استاندار خوزستان گفت: با همکاری‌های بین بخشی نفت باید باعث توسعه استان گردد نه مانع آن شود.

 غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با همکاری‌های بین بخشی نفت باید باعث توسعه استان گردد نه مانع آن شود، انصافا مسولان منطقه‌ای نفت در این زمینه پیشرو هستند، پروژه راه اندازی سامانه بهسوزی مشعل بدون‌ دود واحد بهره برداری شماره ۲ اهواز امروز یکی از دستاور‌های زیست محیطی قابل توجه در نفت است.

او افزود: در ایام سیل تاسیات نفت بخوبی محافظت شد و ایمنی و‌پایداری مخازن نفت در مقابل این بلایا‌های طبیعی بسیار خوب بود که نشان‌از اقدامات موثر چند ساله مناطف نفت هیز جنوب است.

شریعتی بیان داشت: یک قرارداد ۳ میلیون‌دلاری در عسلویه با حضور شرکت نفت، هلدینگ‌خلیج فارس و شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون منعقد شد برای جمع آوری گاز‌های ترش در منطقه با هدف درآمد زایی برای واحد‌های پتروشیمی، با لیدری بانک سپه کنسرسیومی از ۵ بانک برای ظرف ۲ سال قرار است.

استاندار خوزستان گفت: یک و یک دهم میلیارد دلار اعتبار برای اجرایی شدن طرح جمع آوری گاز‌ها را تامین کند که با جمع آوری شدن این گاز‌ها به عنوان‌خوراک‌ پتروشیمی می‌توانیم‌منطقه دوم ویژه اقتصادی پتروشیمی در استان را ایجاد کنیم.

انتهای پیام/م

تامین اعتبار برای اجرایی شدن طرح جمع آوری گازها

برچسب ها: محیط زیست ، شرکت نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.