مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: با توجه به وسعت سیل اخیر حداکثر توانمان را برای این چالش به کار برده ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره با بارش‌های فصل باران که طی ٢ هفته اخیر به اوج خود رسیدند و باعث جاری شدن سیل در جنوب و جنوب غربی کشور که موجب متوجه شدن خطراتی نسبت به مردم و زیر ساخت‌ها شده است، گفت: با تدابیر اندیشیده شده و همکاری سازنده بین شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و مسئولان این استان‌ها به خصوص خوزستان الحمدلله به پایداری و راهبرد تولید و همچنین نگهداری از تجهیزات و تولیدات نفت مشکل خاصی به وجود نیامده است.

وی افزود: اولویت ما حفظ سلامتی و جان مردم بوده است و بعد از آن نیز پایداری تولید، که تاکنون با هماهنگی، پیش بینی و آماده سازی تمام دستگاه‌ها و مسئولان مشکل خاصی پیش نیامده است. هر چند کمبود‌ها بوده است، اما هنر مدیریت است که در نقصان امکانات بالاترین بهره وری را داشته باشد، از مال و جان شهروندان حمایت و پاسداری کند و اهداف مورد نظری که بر دوش آن است، به سرانجام برساند.

محمدی با بیان اینکه حداکثر توانمان را برای بحران اخیر به کار برده ایم، اظهار داشت: ما همراه و هم پای شرکت ملی حفاری معین شهرستان‌های اهواز، کارون و باوی هستیم و تمام توانمان را برای چالش پیش رو گذاشته ایم و بخشی از دستگاه‌هایی که عملیات تولید نفت را انجام می‌دادند مرخص کرده و در اختیار ستاد مدیریت بحران و مردم قرار داده ایم.

لازم به ذکر است که شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در ۵ استان و با وسعت تقریبی ۴۰۰ هزار کیلومتر مربع یکی از مهمترین شرکت‌های اقتصادی کشور است.

انتهای پیام/ ن

اقدامات انجام شده برای مدیریت سیل

برچسب ها: سیلاب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.