هم‌زمان با دهه آخر ماه صفر و ایام شهادت اهل بیت (ع) مسابقه فرهنگی «یک پنجره خورشید» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه «یک پنجره خورشید» در بارگاه منور امام مهربانی‌هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، این مسابقه در راستای بیان سیره و شمایل پیامبر (ص) از زبان امام هشتم (ع) از سوی اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس طراحی شده و در ایام دهه آخر صفر برگزار می‌شود.
 
منبع سوالات این مسابقه فرهنگی از کتاب «یک پنجره خورشید» از مجموعه محصولات تولیدی اداره تولیدات فرهنگی است که با طراحی پرسش‌های چهارگزینه‌ای و تشریحی از مطالب ارائه شده در کتاب مذکور و تهیه برگه‌های مسابقه در اختیار زائران و مجاوران بارگاه منور امام مهربانی‌ها قرار می‌گیرد.
 
آخرین مهلت شرکت در مسابقه «یک پنجره خورشید» هفتم آبان ماه مصادف با شهادت امام رضا (ع) می‌باشد که قرعه‌کشی از بین پاسخ‌های صحیح به صورت روزانه انجام می‌شود و نتیجه آن از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ به اطلاع برندگان می‌رسد. همچنین برای برندگان این مسابقه صد‌ها جایزه فرهنگی و متبرک تدارک دیده شده است.
 
علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به بخش مسابقات اداره امور فرهنگی آستان قدس رضوی و باجه‌های اطلاع‌رسانی و صندوق‌های مستقر در کیوسک‌های راهنمای زائر و یا با ارسال پاسخ نامه به سامانه پیامکی ذکر شده یکی از شرکت‌کنندگان این مسابقه باشند.
 
 برگزاری مسابقات فرهنگی، تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، لوح فشرده، انتشار پوستر و کارت پستال از جمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت‌های مختلف در بارگاه منور امام مهربانی‌ها اجرا می‌شود.
 
انتهای پیام//ف.ح
 

برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.