فرماندار مشهد گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی و بهسازی اطراف حرم اختصاص داده شده که بقیه اعتبارات از طریق فروش اوراق مشارکت تهیه می شود.

بازسازی و بهسلزی پیرامون حرم با همدلی و وفاق پیش می رود/۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی و بهسازی اطراف حرمسیدمحمدرضا هاشمی فرماندار مشهد در جریان بازدید از بافت پیرامون حرم مطهر رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: از سال ۸۴ در شهرداری ثامن کمیته‌ای تشکیل شده بنام کمیته مبارزه با آسیب‌های اجتماعی با محوریت شهرداری، دستگاه قضایی، شبکه بهداشت، میراث فرهنگی و فرمانداری که تاکنون۲۰۰ جلسه در آن برگزار شده است.

او افزود: مصوبات این جلسات اجرایی شده که اولویت آنها در خصوص امنیت، اسکان و بهداشت زائران است.

معاون استاندار ادامه داد: شهرداری ثامن در راستای مراعات حال زائران در اطراف حرم تملک و تخریب‌هایی داشته که بجای آن‌ها فضای سبز ساخته، برخی از موارد تملک هم آماده برای سرمایه گذاری است.

هاشمی گفت: ما نباید فضا‌هایی داشته باشیم که حرمت زائر رعایت نشود، خدمت رسانی و توجه به حاشیه حرم را باید به روز برسانیم تا شایسته پذیرایی از زائران باشیم.

او افزود: برای ۲۸ صفر و به مناسبت شهادت امام رضا(ع) باید برنامه ها را طوری پیاده کنیم که زائران علی بن موسی الرضا(ع) بدون دغدغه در مراسم شرکت کرده و فیض کامل ببرند.

هاشمی با اشاره به روند رو به پیشرفت بهسازی اطراف حرم، بیان کرد: روند طرح بهسازی و نوسازی با وفاق، همدلی و هم افزایی دارد ادامه پیدا می‌کند.

او افزود: بنا به قول شهردار ثامن،از ابتدای طرح نوسازی ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی و بهسازی و تملک پیرامون حرم اختصاص یافته که بقیه اعتبارات را نیز از فروش اوراق مشارکت تهیه می‌کنند.
 
انتهای پیام//ف.ح

 

بهسازی اطراف حرم با وفاق پیش می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.