معاون  توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش بستان از برگزاری جلسه مسئولان آموزش و پرورش این بخش با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان خبر داد.

امیر نیسی معاون  توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش بستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ما به همراه جلیل حسین پور معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش بستان با سواعدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان دیدار و جلسه‌ای در محل دفتر مدیر کل برگزار کردیم.

او افزود: در این دیدار بنده به اتفاق حسین پور ضمن بیان کمبود‌های موجود در هنرستان‌ها علیرغم پیگیری‌های قبلی لزوم تجهیز کارگاه مکانیک رشته کاردانش پسران و همچنین تامین چند دستگاه رایانه و همچنین دمونتاژ کردن سیستم‌های از کار افتاده جهت تکمیل سایت‌های رایانه برای رشته‌های حسابداری هنرستان‌های علامه کرمی و محبی نژاد مواردی را با مدیر کل فنی و حرفه ای استان درمیان گذاشتیم.

نیسی بیان داشت: سواعدی ضمن اذعان به محرومیت منطقه و کمبود‌های موجود در آن قول‌های مساعدی جهت تجهیز کارگاه و سایت‌های کامپیوتر هنرستان‌ها ازطریق برون سپاری و راه اندازی و تجهیز مراکز آموزشی در اسرع وقت دادند.

انتهای پیام/م

برپایی جلسه مسئولان آموزش و پرورش بستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.