مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۲۷ انبار ضایعاتی غیرمجاز در بندرعباس پلمپ شده است.

پلمپ ضایعاتی های غیرمجاز در بندرعباسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان رضا خوشبخت مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۲۷ مورد انبار ضایعاتی غیرمجاز در بندرعباس پلمپ شده است.

او افزود:خرید و فروش غیرقانونی ضایعات، آلودگی صوتی، نگهداری معتادان پر خطر و بروز مشکلات بهداشتی در محلات از مهمترین تخلفات این نوع انبار‌ها است.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس افزود : برابر ماده ۱۶ قانون پسماند تمام امور مربوط به حمل، نگهداری، بازیافت و جمع آوری ضایعات بر عهده شهرداری است.

خوشبخت با تاکید بر اینکه انبار‌های ضایعاتی تنها مجاز به خرید و فروش آهن آلات سنگین هستند افزود: نگهداری و معامله هرگونه مواد پلاستیکی و کارتن در این واحد‌ها تخلف محسوب می‌شود و برابر قانون با افراد خاطی برخورد می‌شود.

او گفت: در بازرسی و پاکسازی این انبارها، معتادان پر خطر جمع آوری و برای غربالگری به ستاد آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری بندرعباس انتقال داده می‌شوند.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس  با تاکید بر شناسایی و برخورد با انبار‌های ضایعاتی متخلف، از مردم خواست در صورت مشاهده این نوع انبار‌ها به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند تا نسبت به رسیدگی و جمع آوری آن‌ها در اسرع وقت اقدام شود.

انتهای خبر /ا

۱۳۷ سامانه شهرداری برای رسیدگی به ضایعاتی‌ها در بندرعباس

 

برچسب ها: ضایعات ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.