رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد از کاهش دید افقی در گردنه‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهاباد گفت: مه غلیظ دید افقی را در گردنه‌های این شهرستان به کمتر از ۳۰ متر کاهش داده است. 

او افزود: به دلیل وجود مه غلیظ در بسیاری از محور‌های ارتباطی این شهرستان به ویژه در گردنه‌ها، از بامداد امروز دید افقی به شدت کاهش یافته است.

خادمی گفت: این مقیاس در زمان حاضر در گردنه جواله‌ره‌شان در محور مهاباد به سردشت و گردنه قره بلاغ در محور مهاباد به بوکان به کمتر از ۳۰ متر رسیده است.

او با بیان اینکه دید افقی در گردنه به رده ره‌شان درمحور مهاباد به میاندوآب هم به کمتر از ۵۰ متر کاهش یافته است، اضافه کرد: هم اکنون در تمامی محور‌های ارتباطی این شهرستان شاهد بارش باران هستیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهاباد افزود: با توجه به اینکه این مه غلیظ با بارش باران همراه است، تردد در این گردنه‌ها را با مشکلاتی مواجه کرده است که عوامل راهداری در این محور‌ها برای تسهیل عبور خودرو‌ها و کمک به مسافران حضور دارند.

خادمی، از رانندگان خواست قبل از تردد در این محور‌ها با تماس با شماره تلفن‌های ۴۲۲۲۴۵۰۰، ۴۲۲۲۲۳۶۰۰ و ۲-۴۲۲۲۴۵۰۱ از وضعیت جاده‌ها آگاهی پیدا کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/ج

دید افقی در گردنه‌های مهاباد به کمتر از ۳۰ متر کاهش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.