صفحه اینستاگرامی تاریخ ایران و جهان، از صفحات وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت اللّه خامنه‌ای، به مناسبت سالگرد ارتحال آیت اللّه مهدوی کنی، مطلبی منتشر کرد.

مرحوم مهدوی کنیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه اینستاگرامی تاریخ ایران و جهان، از صفحات وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت اللّه خامنه‌ای، به مناسبت سالگرد ارتحال آیت اللّه مهدوی کنی، مطلبی منتشر کرد.


بیشتر بخوانید: سیاستمدار صادق


در ادامه پست اینستاگرامی مربوطه را مشاهده می‌کنید:

 ۲۹ مهر، سالروز درگذشت مرحوم آیت‌ اللّه شیخ محمدرضا مهدوی کنی
رهبر انقلاب:‌
«[آیت‌الله مهدوی کنی]همه جا و همه وقت در موضع یک عالم دینی و یک سیاستمدار صادق و یک انقلابی صریح ظاهر شد و هرگز ملاحظات شخصی و انگیزه‌های جناحی و قبیله‌ئی را به حیطه‌ی فعالیت‌های گسترده و اثرگذار خود راه نداد.

این انسان بزرگ و پرهیزگار، همه‌ی وزن وزین خود را در همه‌ی حوادث این ده‌ها سال در کفه‌ی حق و حقیقت نهاد و در دفاع از راه و سیره‌ی انقلاب و نظام، کوتاهی نورزید.» ۹۳/۷/۲۹

آیت‌ اللّه مهدوی کنی در ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ و پس از بازگشت از مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و در پی حمله قلبی به کما رفتند و در بیمارستان بهمن تهران و سپس بیمارستان شهید رجایی بستری شدند؛ بعد از حدود ۴ ماه و در تاریخ ۲۹ مهر ۱۳۹۳ جان به جان آفرین تسلیم کردند.

مرحوم مهدوی کنی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.