مردم چهارمحال و بختیاری ۲۲ میلیارد ریال صدقه دادند

در شش ماه نخست امسال، مردم استان چهارمحال و بختیاری ۲۲ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال صدقه دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نجف علی حیدری قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در شش ماه نخست امسال، مردم استان، ۲۲ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال صدقه دادند.

او افزود: ۲۸ درصد از مجموع صدقات مردم استان به تعمیر، تکمیل و احداث مسکن روستایی و شهری مددجویان کمیته امداد استان اختصاص یافت.

حیدری با اشاره به اختصاص بخشی از صدقات مردمی به حوزه بهداشت و درمان اضافه کرد: ۱۰ درصد از صدقات در زمینه کمک به پرداخت فرانشیز، خدمات ویژه درمان و نیاز‌های بهداشتی نیازمندان پرداخت می‌شود.

او با بیان اینکه توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و به هنگام در بین جوانان از اهداف این نهاد است ادامه داد: ۱۰ درصد از صدقات پرداختی مردم استان در راستای کمک به امر ازدواج نیازمندان مصرف می‌گردد.

حیدری گفت: کمک‌های مردم خیر و نیکوکار استان در قالب صدقات در هر شهرستان برای نیازمندان همان شهرستان هزینه می‌شود.

او افزود: عموم مردم و خیران نیکوکار برای افزایش ضریب امنیت و سرعت در خدمت رسانی به نیازمندان می‌توانند با شماره گیری کد آنی پرداخت #۰۳۸*۸۸۷۷* از طریق گوشی همراه خود و یا ارسال عدد سه به سامانه الکترونیکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ و نصب برنامه آپ در هر زمان و مکان کمک‌های خود را به دست نیازمندان مناطق انتخابی خود برسانند.

انتهای پیام/ف

کمک ۲۲ میلیاردی مردم چهارمحال و بختیاری در قالب صدقه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار