زمینه ارائه ۲۶ خدمت کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری به صورت الکترونیکی فراهم شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای تسریع در روند پذیرش خدمات، زمینه ارائه ۲۶ خدمت این نهاد به صورت الکترونیکی فراهم شده است.

او افزود: مددجویان می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی emdad.ir با استفاده از رایانه شخصی، گوشی همراه و یا با مراجعه به دفاتر خدمات اینترنتی و درج کدملی و شماره شناسنامه خود، وارد سامانه شوند و اقدام به ثبت و ارسال درخواست خود کنند.

ملک پور با بیان اینکه شش خدمت در حوزه مسکن به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود اضافه کرد: این خدمات شامل تعمیرات و بازسازی جزئی مسکن، خرید مسکن، احداث مسکن، انشعاب، بهسازی و تسهیلات شهرداری است.

او با اشاره به خدمات حوزه درمان ادامه داد: پوشش خدمات (بیمه درمانی)، پوشش بیماری و کمک هزینه درمانی، سه خدمت الکترونیکی در این حوزه می‌باشد.

ملک پور با بیان اینکه درخواست وام کارگشایی و وام دانشجویی نیز به صورت الکترونیکی است گفت: مددجویان برای دریافت خدمات مشاوره تحصیلی، ازدواج، روانشناسی و امور خانواده نیز باید درخواست خود را به صورت الکترونیکی در سامانه کمیته امداد ثبت کنند.

او افزود: خدمات نظام وظیفه، تسهیلات کمک هزینه امور رفاهی و تسهیلات مهاجرت به روستا هم به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ف

ارائه خدمات الکترونیکی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار