معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: آمار ثبت احوال از معتبر‌ترین آمار‌های کشور محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سازمان ثبت احوال استان اردبیل گفت: هرگونه برنامه ریزی و توسعه در حوزه‌های صنعت، گردشگری و کشاورزی و توسعه شهری در سایه آمار دقیق ممکن است و در حوزه انسانی نیز آمار ثبت احوال از معتبر‌ترین آمار‌های کشور محسوب می‌شود.

او اظهار داشت: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه و برنامه ریزی در رابطه با مقابله با بزهکاری‌ها با آمار دقیق انسانی انجام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه آمار ثبت احوال در وقایع طلاق و ازدواج دقیق و نهایی است گفت: میزان زاد و ولد و مرگ و میر با آمار سازمان ثبت و احوال مشخص می‌شود و حتی آمار افراد حایز شرایط رای نیز با آمار ثبت احوال پیش بینی می‌شود.

ندایی با اشاره به اینکه میزان طلاق در استان اردبیل آهنگ خوبی ندارد افزود: و ثبت وقایع طلاق و ازدواج می‌تواند کارشناسان را برای برنامه ریزی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی این مورد یاری کند.

او با پیشنهاد اینکه سیستمی طراحی شود که آمار مهاجرت را در اختیار برنامه ریزان قرار دهد گفت: تکلیف افراد حائز شرایط رای که از محلی به محل دیگر انتقال یافته اند در مواقع انتخابات چگونه باید رای دهند.

در این آیین از زحمات حسن حسن زاده مدیرکل سابق سازمان ثبت احوال استان اردبیل تجلیل و شهرام رسولی به عنوان مدیرکل جدید این سازمان منصوب شد.

انتهای پیام/ح

میزان طلاق در استان اردبیل آهنگ خوبی ندارد

برچسب ها: ثبت احوال ، آمار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.