رئیس هیات قایقرانی خراسان شمالی از ظهور استعداد جدید بجنوردی در این رشته خبر داد و گفت: عطا زارعی توانسته خود را به جمع برترهای تیم ملی روئینگ برساند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،هادی راضیان رئیس هیات قایقرانی خراسان شمالی با اشاره به استفاده از این فرصت در خراسان شمالی گفت: با همکاری مسئولان در بخش‌های مختلف توانستیم دوره‌های مربیگری، داوری و میزبانی اردوی تیم ملی قایقرانی و مسابقات استعداد‌های برتر کشور در این استان را شاهد باشیم.

راضیان افزود: برگزاری اردوی تیم ملی به مدت سه ماه در سد شیرین دره تاکنون بی‌نظیر بوده و بر اساس توافقات انجام‌شده ادامه این اردو‌ها نیز در استان برگزار می‌شود.

رئیس هیات قایقرانی خراسان شمالی کمک‌های فدراسیون به این رشته را ازجمله نتایج برگزاری اردوی تیم ملی در استان دانست و ادامه داد: ۱۲ نفر از ورزشکاران قایقرانی استان امکان حضور در کنار تیم ملی را پیدا کردند و با تمرین همراه آنان، سطح ورزشی خود را تا حدودی ارتقا دادند.

او با اشاره به برگزاری مسابقات رشته‌های قایقرانی در استان طی شش ماه دوم سال گفت: وجود پیست دو کیلومتر کشور در خراسان شمالی و استفاده از آن برای آمادگی تیم ملی بانوان رویینگ کشور پیش از اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا در کره جنوبی ازجمله اقدامات متقابل استان و فدراسیون بوده است.

راضیان، از ظهور یک استعداد برتر قایقرانی رویینگ در خراسان شمالی خبر داد و گفت: عطا زارعی، نوجوان بجنوردی است که اکنون مربیان تیم ملی را شگفت‌زده کرده است.

او عنوان کرد: این ورزشکار با استعداد بجنوردی توانسته با همراهی تیم ملی در استان به رده چهارمین قایقران رویینگ کشور برسد و رکورد‌های متعددی را از آن خودکرده است.

رئیس هیات قایقرانی در انتها گفت: زارعی به همراه تیم ملی در ماه‌های آینده برای رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام می‌شود

انتهای پیام/د

قایقرانی خراسان شمالی جان دوباره گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.