۶۰۱ میلیارد ریال در نیمه نخست امسال در بخش صنعت خراسان جنوبی سرمایه گذاری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، شهرکی رئیس سازمان صمت استان گفت: این سرمایه گذاری با راه اندازی ۱۸  واحد صنعتی ایجاد شده است.

او  با بیان اینکه راه اندازی این واحد‌ها ۲۵۱ نفر را در این استان شاغل کرد افزود: واحد‌های ایجاد شده در گروه کانی‌های غیرفلزی، محصولات غذایی و استخراج مواد معدنی بوده است.

شهرکی ظرفیت تولید این ۱۸ واحد جدید التاسیس را بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ تن اعلام کرد و گفت: بازیافت ضایعات فلزی، کنستانتره زغال سنگ، پودر بنتونیت، محصولات بتنی، تولید آجر سفال، تولید انواع آبنبات، دانه بندی شن و ماسه، محصولات سفالی و سرامیکی از جمله این واحد‌های صنعتی است.

رئیس سازمان صمت استان همچنین از صدور ۹۴ جواز تاسیس با پیش بینی سرمایه گذاری ۶ هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود با راه اندازی این واحد‌ها ۲ هزار و ۱۱۲ نفر مشغول بکار شوند.

او ادامه داد: تاکنون ۵۴۷ پروانه بهره برداری و ۵۱۰ پروانه تاسیس در خراسان جنوبی صادر شده است که سرمایه گذاری ۲۱ میلیارد و ۴۷۹ میلیون تومان را به دنبال داشته است که برای ۲ هزار و ۱۱۲ نفر شغل ایجاد کرده است.

انتهای پیام / ط ا

صدور ۵۴۷ پروانه بهره برداری در خراسان جنوبی

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.