بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط روز به روز بهتر می‌شود و در این برهه از زمان این ۳ امتیاز برای ما مهم بود.  

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید امیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی برابر تیم پیکان اظهار کرد: تیم پیکان حریف دست و پا بسته‌ای نبود و واقعا تیم خوبی بود و این باعث شد که ما تحت فشار باشیم. مطمئن باشید که شرایطمان روز به روز بهتر می‌شود. در این برهه از زمان این ۳ امتیاز برای ما مهم بود.

امیری درباره اینکه پرسپولیس با سال قبل خیلی فرق می‌کند و مهاجمان این تیم گل نمی‌زنند، بیان کرد: به هر حال امروز هافبک ها‌ی ما توانستند گل بزنند و فضای گلزنی را علیپور درست کرد تا آن‌ها توانستند گل به ثمر برسانند. هواداران یک مقدار صبر داشته باشند. آن‌ها توقع زیادی از پرسپولیس دارند. هر بازی دوست دارند تیمشان گل بزند و بهترین بازی را انجام بدهند و فوتبال زیبایی به نمایش بگذارند، اما به نظرم ۳ امتیاز این بازی مهم بود که توانستیم آن را بدست آوریم.

او درباره اینکه چه زمانی پرسپولیس به روز‌های خوبش بر می‌گردد، گفت: پرسپولیس همواره بازی‌های آسانی نداشته است. جلوی هر تیمی بازی می‌کنیم آن تیم بسته بازی می‌کند و این باعث می‌شود که شرایط تیم ما سخت شود.

ما فوتبالی رفتار بحرینی‌ها را جبران می‌کنیم 

بازیکن تیم ملی کشورمان درباره حاشیه‌های بازی با تیم ملی بحرین بیان کرد: جو خوبی نبود و انشاالله ما فوتبالی رفتار بحرینی‌ها  را جبران می‌کنیم. من قول می‌دهم که در ایران با فوتبال بی احترامی بحرینی‌ها را پاسخ می‌دهیم.  

او درباره اظهارات پروین مبنی بر اینکه جای امیری در تیم ملی فوتبال خالی است، گفت: پروین لطف دارد، اما شما ببینید هر کسی که پیراهن مقدس تیم ملی را می‌پوشد همه کار می‌کند تا به تیم ملی کمک کند. مطمئن باشید با تغییر مربی همچنان شرایط نرمال است و روند تیم ملی درست می‌شود.  

جونیور نیاز به حمایت دارد 

بازیکن پرسپولیس درباره عملکرد جونیور گفت: بازیکنان خارجی از جمله جونیور که به فوتبال ما می‌آیند به علت تفاوت زبانش با بقیه بازیکنان نمی‌توانند ارتباط خوبی داشته باشند. جونیور  به زبان انگلیسی تسلط ندارد و نیاز به حمایت دارد. این بازیکن امروز یکی از پرتلاش‌ترین بازیکنان ما در نیمه اول  بود و در تمرینات یکی از باکیفیت‌ترین بازیکنان است. شرایط عادی است و شک نکنید روز به روز وضعیتش بهتر می‌شود.  

او درباره اینکه در بازی با بحرین اعتراض به داوری به ما ضربه زد، گفت: به نظرم زمانی که  داور تصمیم می‌گیرد دیگر قابل برگشت نیست، اما نمی‌شود گفت بازی با بحرین زیاد اعتراض کردیم.  بازیکنان بعد از خوردن گل عصبی شدند. البته  به نظرم اعتراض خاصی نکردیم و احسان حاج صفی مستحق دریافت کارت نبود و شاید به همین علت او عصبانی شد.  


بیشتر بخوانید: پرسپولیس ۲ - پیکان یک/ سرخپوشان دور از چشم هواداران پیروز شدند


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار