هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استادیم آزادی همیشه با حضور هواداران قشنگ و زیبا می‌شود و ما از آنها انرژی می‌گیریم.

احمد نوراللهی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی این تیم برابر تیم پیکان اظهار کرد: همه بازیکنان زحمت کشیدند و امروز بازی سختی برای ما بود به خاطر اینکه هواداران خود را در این بازی نداشتیم. استادیم آزادی همیشه با حضور هواداران قشنگ و زیبا می‌شود و ما از حضورشان انرژی می‌گیریم و استقلال هم همانند تیم ما بدون هوادار بازی کرد و امیدوارم دیگر این اتفاقات رخ ندهد.

او ادامه داد: به نظرم در دربی پایتخت اتفاق خاصی رخ نداد، اما کمیته انضباطی و سازمان لیگ تصمیم گرفتند که بازی ما برابر پیکان بدون تماشاگر باشد. فوتبال بدون تماشاگر معنی ندارد و ذات فوتبال این است که هوادار حضور داشته باشد. ما در این بازی تنها بودیم انشاالله در بازی بعد با حضور هواداران خود بتوانیم یک بازی بهتر و  تماشاگر پسندتر ارائه بدهیم.  

نوراللهی درباره اینکه پرسپولیس به روز‌های خوب خود بر می‌گردد، گفت: به هر حال هنوز هفته‌های ابتدایی لیگ برتر را سپری می‌کنیم و ۳ هفته نتیجه خوبی نگرفتیم و ۳ هفته توانستیم بازی‌های خود را پیروز شویم. دنبال این هستیم که بازی های خود را پیروز شویم و به سایر بازی‌ها کاری نداریم و باید امتیاز جمع کنیم تا در کورس قهرمانی بمانیم.  

همدلی بین بازیکنان اهمیت دارد 

او گفت: خدا را شکر که زحمات بازیکنان باعث شد که گل بزنم و همه تلاش کردند. مهم نیست چه کسی گل می‌زند و آنچه اهمیت دارد همدلی بین اعضای تیم است. ما با همدلی توانستیم ۳ سال قهرمان لیگ برتر شویم. ما به دنبال این هستیم که همدلی در تیم خود بیشتر و مثل سال‌های قبل کار کنیم.  

مردم مطمئن باشند که در بازی برگشت برابر بحرین جبران می کنیم 

بازیکن تیم ملی فوتبال درباره اینکه تیم ملی بحرین اعصاب ملی پوشان را بهم ریخته بود، بیان کرد: به هر حال فوتبال است و برخی از اوقات فوتبال روی خوش خودش را نشان نمی‌دهد و علی رغم اینکه تیم ملی خوب بازی کرد اما نتیجه را واگذار کردیم. مردم مطمئن باشند  که در بازی برگشت می‌توانیم این شکست را جبران کنیم. ما از لحاظ فوتبالی به حریف احترام می‌گذاریم و انتقام خود را در زمین مسابقه از بحرینی‌ها می‌گیریم. امیدوارم از گروه صعود کنیم.  

او درباره انتقادات از خط حمله پرسپولیس گفت:  بازیکنان ما در خط حمله چند وقتی است در وضعیت مطلوب نیستند، اما همه زحمت می‌کشند و علی علیپور هم امروز خیلی خوب بازی کرد و ۳ - ۴ پاس عالی داد که آن پاس‌ها می‌توانست گل شود. از دروازه تا حمله همه تلاش خود را می‌کنند و مهمترین موضوع همدلی است که امروز این مسئله را شاهد بودیم.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس ۲ - پیکان یک/ سرخپوشان دور از چشم هواداران پیروز شدند


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار