مخترع ارومیه‌ای مدال طلا و نقره مسابقات بین المللی اختراعات لهستان را کسب کرد.

کسب مدال طلا و نقره مسابقات بین المللی اختراعات لهستان توسط مخترع جوان ارومیه‌ایشهرام غفاری دریافت کننده دو مدال و طلا و نقره‌ی سیزدهمین مسابقات بین المللی اختراعات لهستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: از جمهوری اسلامی ایران ۶ اختراع به این مسابقات ارسال شده بود که دو اختراع اینجانب موفق به کسب دو مدال رنگین طلا و نقره شدند.
 
او ادامه داد: در سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی اختراعات لهستان با دستگاه وسپار یا دستگاه تصفیه هوای خودرو و دستگاه هات دفندر یا دستگاه خشک کن میوه شرکت کرد و موفق شد به خاطر اختراع دستگاه وسپار مدال طلا و اختراع دستگاه هات دفندر مدال نقره را کسب کند.
 
این مخترع جوان افزود: دستگاه دستگاه وسپار یا دستگاه تصفیه هوای خودرو را به همراهی فرهاد خلیلی فر اختراع کرده است.
 
شهرام غفاری پیش از این نیز شانزده مدال طلای مسابقات اختراعات جهان را از کشور‌های مختلف در پرونده اختراعات به ثبت رسانده است.
 
سیزدهمین مسابقات بین المللی و تخصصی اختراعات کشور لهستان از تاریخ ۱۴ الی ۱۶ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی برابر با ۲۲ لغایت ۲۴ مهر ماه ۱۳۹۸ توسط موسسه پیشرفت مخترعان کشور لهستان و با حمایت وزارت علوم این کشور، سازمان ثبت اختراعات کشور لهستان، فدراسیون جهانی مخترعین IFIA و سازمان‌های علمی، تحقیقاتی و مراکزمرتبط با مخترعین در محل دانشگاه ملی فنی و مهندسی شهر ورشو برگـزار شد.
 
در این دوره ۴۰۰ اختراع از سراسر جهان و تیم مخترعان جمهوری اسلامی ایران با ارائه اختراعاتی در زمینه‌های مختلف علمی از قبیل حمل و نقل، الکترونیک، کشاورزی، شیمی و … با ارائه ۶ اختراع حضوری پررنگ در این عرصه بین المللی داشتند.
 
انتهای پیام/م

ساخت دستگاه تصفیه هوای خودرو  توسط مخترع جوان ارومیه ای 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.