مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه انجام تبلیغات برای معرفی رویداد بین المللی گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰ را نیازمند ۱۱۵ میلیارد ریال اعتبار دانست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از آغاز تبلیغات برای معرفی رویداد بین المللی گردشگری روستایی کرمانشاه ۲۰۲۰ با استفاده از فرصت اربعین خبر داد و گفت : در این مدت ۲۰۰ هزار بروشور معرفی این رویداد، جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه، تاسیسات گردشگری و توانمندی‌های سرمایه گذاری استان را بین زوار اربعین توزیع کردیم.

او گفت : همچنین از ظرفیت ۱۵۰ بیلبوردی که در مسیر تردد زائرین از ورودی استان تا مرز خسروی وجود دارد استفاده کرده و درآن‌ها به تبلیغ کرمانشاه و جاذبه‌های آن پرداختیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان بابیان اینکه اربعین امسال و بازگشایی مرز خسروی فرصت بسیار خوبی برای معرفی زیبایی‌های کرمانشاه به هموطنان بود، گفت: پس از پایان مراسم اربعین نیز تبلیغات خود را با شدت بیشتری در داخل و خارج از استان انجام خواهیم داد.

او گفت: براساس برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم، برای تبلیغات رویداد بزرگ کرمانشاه ۲۰۲۰ به حدود ۱۱۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.

قادری تبلیغات گسترده در فضای مجازی و روی بیلبورد‌های تبلیغاتی در اتوبان‌های پرتردد کشور را از جمله برنامه‌های پیش رو برای معرفی رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ اعلام کرد و گفت: درحال حاضر با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان درحال تبادل نظر کارشناسی و تعیین تکلیف برای اختصاص این بودجه هستیم.

او گفت: بزودی تفاهم نامه‌هایی را با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، استانداری و دستگاه‌های اجرایی مختلف استان خواهیم داشت تا در آن وظایف هر دستگاه برای برگزاری هرچه بهتر رویداد گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰ مشخص شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: دستگاه‌های اجرایی که با آن‌ها تفاهم‌نامه خواهیم داشت موظف خواهند بود در بحث تامین زیرساخت روستا‌های هدف برای کرمانشاه ۲۰۲۰ که در مرحله اول ۷۰ روستا است، اقدامات لازم را انجام دهند .

 

 

انتهای پیام/د

۲۰۰ هزار بروشور معرفی رویداد، جاذبه‌های گردشگری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.