مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع استان کرمانشاه از تکمیل صددرصدی تأسیسات اقامتی گردشگری و سایر اقامتگاه‌های عمومی و دولتی خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،قادری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع استان کرمانشاه از تکمیل صددرصدی تأسیسات اقامتی گردشگری و سایر اقامتگاه‌های عمومی و دولتی خبر داد .

او گفت : ظرفیت‌های آماده شده در شهرستان‌های قصرشیرین، دالاهو و اسلام آباد بالغ بر صد هزار نفر بوده است و این امر در شهرستان کرمانشاه که در اولویت دوم اقامت قرار دارد، بیش از ۵۰ درصد با ظرفیت ۶۰ هزار نفر بوده است.

قادری افزود: با توجه به حجم بالای تردد راهپیمایان اربعین از محور کرمانشاه – خسروی، این اداره کل اقدام به نصب بیلبورد‌های خوش‌آمدگویی به زوار، مزین به تصاویر جاذبه‌های گردشگردی و دعوت به رویداد بین المللی بومگردی و روستایی ۲۰۲۰ نموده است.

قادری گفت: باتوجه به واگذاری بخشی از مدیریت اسکان و تبلیغات ستاد اربعین به این اداره کل هزاران نسخه بروشور معرفی توانمندی‌های گردشکری، فرهنگی و خدماتی تهیه و در ایستگاه‌های اطلاع رسانی و موکب‌ها توزیع گردید.

او از برپایی غرفه‌های صنایع دستی و اطلاع‌رسانی گردشگری خبر داد و گفت: ستاد اربعین استان حداکثر تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به زوار نموده است.۱۶۰ موکب در کنار گروه‌های امداد و نجات، امداد خودرو، بیمارستان‌های سیار و همچنین تقویت خطوط تلفن و اینترنت از جمله این خدمات است .

 

 

انتهای پیام/د

تأسیسات اقامتی گردشگری و سایر اقامتگاه‌های عمومی و دولتی تکمیل شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.