رئیس بیمارستان کاشانی جیرفت گفت: در شش ماه نخست امسال بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ تولد نوزاد در بیمارستان کاشانی جیرفت داشته ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، لیلا عارفی رئیس بیمارستان کاشانی شهرستان جیرفت با اشاره به اقدامات انجام شده در بیمارستان زنان و زایمان کاشانی جیرفت در راستای ارتقای خدمات به مراجعه کنندگان گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در زمینه ترویج زایمان طبیعی در بیمارستان کاشانی جیرفت این بیمارستان جزو برترین‌های این حوزه در کشور است.

او افزود: در شش ماه نخست امسال بیش از ۳ هزارو ۱۰۰ تولد در بیمارستان کاشانی جیرفت داشته ایم که ۶۲ درصد آن به صورت زایمانی طبیعی انجام شده است.

عارفی تصریح کرد: طی شش ماه گذشته بیش از ۶ هزارو ۵۰۰ بستری در بیمارستان کاشانی جیرفت داشته ایم که علاوه بر آن بیش از ۳۱ مورد هم به صورت سرپایی در کلینیک و بیمارستان خدمات درمانی دریافت کرده اند.

لیلا عارفی با اشاره به خرید تجهیزات و بهسازی در بخش‌هایی از بیمارستان تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته ۱۰ تخت بستری به ان آی سی یو زایشگاه قدیم بیمارستان افزوده می‌شود.

رئیس بیمارستان کاشانی جیرفت با اشاره به بهسازی اتاق عمل بیمارستان طی ماه‌های آینده گفت: سیستم فاضلاب بخش مامایی و زایشگاه قدیم و افزایش فضا جهت انبار – لنژ تمیز و کثیف بخش مامایی بهسازی از اقداماتی است که در زمینه بهسازی بیمارستان انجام شده است.

انتهای پیام/ی

خرید تجهیزات و بهسازی در بخش‌هایی از بیمارستان جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۸
ترویج زایمان طبیعی؟

شایدیکی دوس نداره نباید به زور به خورد مردم بدیدکه
آخرین اخبار