مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان گفت : با پزشکانی که کارت خوان خود را به سامانه مالیاتی متصل نکنند برخورد خواهد شد.

بهروز مهد لو مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اصفهان گفت: در حال حاضر حدود ۴۵ درصد پزشکان استان اصفهان دستگاه‌های کارت خوان خود را به سامانه مالیاتی متصل کرده اند.

او با اشاره به اینکه پزشکان تا ۳۱ شهریور ماه فرصت داشتند دستگاه‌های کارت خوان خود را به سیستم مالیاتی متصل کنند گفت: پزشکانی که در این فرصت کارت خوان‌های خود را به سامانه مالیاتی متصل نکرده اند با جریمه مواجه خواهند شد، با توجه به اینکه سامانه مالیاتی پزشکان باز است این امکان برای پزشکان وجود دارد که دستگاه‌های کارت خوان خود را به این سامانه متصل کنند.
مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان تصریح کرد: برخورد‌های قانونی با پزشکانی که به قانون تمکین نکرده اند انجام می‌شود، تراکنش‌های مالی این پزشکان گرفته می‌شود و مالیات‌های واقعی آن‌ها مطالبه خواهد شد.

مهد لو در خصوص اتصال دستگاه‌های کارت خوان سایر صنوف به سامانه مالیاتی گفت: از ابتدای مهر ماه تا پایان سال جلسات آموزشی برای ۵۰ شغل که شامل ۱۵ صنف هستند تشکیل می شود تا آموزش‌های لازم برای اتصال کارت خوان به سامانه مالیاتی به آن‌ها داده شود.
او افزود: برای پیشبرد این موضوع با اتاق اصناف استان اصفهان و اتحادیه‌ها جلساتی برگزار شده که برای این ۵۰ شغل آموزش‌های لازم انجام شود تا از ابتدای سال آینده دستگاه‌های کارت خوان این اصناف به سامانه مالیاتی متصل شود.
 
انتهای پیام/ش
 

اخطار مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان به پزشکان

 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار