رقابت‌های هفته نهم لیگ جزیره امروز شنبه با برگزاری ۶ دیدار هم زمان پیگیری شد.

پیروزی ارزشمند خانگی چلسی و توقف تاتنهامبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته نهم لیگ جزیره امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد که ۶ دیدار آن به صورت هم زمان بود، در نخستین دیدار تیم فوتبال اورتون به آسانی از سد وستهام گذشت تا شرایطش در جدول رده بندی بهتر شود.  

تیم فوتبال تاتنهام پس از ۲ شکست پشت سر هم در این هفته بازهم در خانه متوقف شد و با نتیجه ۱ -۱ مقابل واتفورد به تساوی رسید. دیدار تیم‌های فوتبال ولورهمپتون - ساتهمپتون هم با تساوی ۱ -۱ به پایان رسید و دیدار   استون ویلا - برایتون هم با گل دقایق پایانی میزبان با نتیجه ۲ - ۱ به سود استون ویلا به پایان رسید.

لستر سیتی در خانه با نتیجه ۲ - ۱ برنلی را برد تا با ۱۷ امتیاز موقتا به رده دوم جدول رده بندی برسد.  نوریچ و بورنموث به تساوی بدون گل رضایت دادند و چلسی هم موفق شد با یک گل از نیوکاسل بگذرد و ۱۷ امتیازی شود و تنها به دلیل تفاضل کمتر نسبت به لستر سیتی در جایگاه سوم بایستد، البته این جایگاه موقتی است و تا پایان هفته امکان تغییر در آن وجود دارد، آخرین دیدار امشب لیگ جزیره هم میان تیم‌های منچستر سیتی و کریستال پالاس پیگیری می‌شود.  


بیشتر بخوانید:

منچستریونایتد، تنها رقیب اصلی کلوپ در رقابت‌های لیگ جزیره

منچسترسیتی در تعقیب لیورپول/ نیم‌نگاه بارسلونا و اتلتیکو مادرید به صدر


انتهای پیام/ 

نتایج هفته نهم رقابت های لیگ جزیره 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار