مربی تیم فوتبال رنجرز اعتقاد دارد استیون جرارد روزی هدایت لیورپول را بر عهده خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مایکل بیل مربی تیم فوتبال رنجرز اسکاتلند معتقد است استیون جرارد روزی سکان هدایت لیورپول را در دست خواهد گرفت و سرمربی قرمز‌ها خواهد شد، البته دستیار استیون جرارد گفته این اتفاق فعلا رخ نخواهد داد و مدتی طول می‌کشد که جرارد به مرسی ساید باز گردد.  

جرارد که در مدت ۱۷ سال حضور در تیم فوتبال لیورپول با این سرخ ها ۹ قهرمانی بدست آورد، اکنون هدایت تیم رنجرز را بر عهده دارد و خیلی‌ها معتقدند او بار دیگر به تیم سابقش باز می‌گردد.


بیشتر بخوانید: ابهام در حضور «پوگبا» برابر لیورپول


با وجود نتایج خوبی که لیورپول در دوران سرمربیگری یوررگن کلوپ بدست آورده و محبوبیت فراوانی که سرمربی آلمانی در میان بازیکنان و هواداران لیورپول دارد، به نظر نمی‌رسد استیون جرارد شانسی برای هدایت تیم سابقش داشته باشد، مگر این که کلوپ تصمیم به جدایی از این تیم بگیرد.  

در همین حال مایکل بیل دستیار استیون جرارد در رنجرز گفت: تاکنون هیچ صحبتی برای سرمربیگری جرارد در لیورپول انجام نشده، زیرا در حال حاضر  لیورپول بهترین سرمربی ممکن را در اختیار دارد.

بیل در ادامه گفت: به عنوان هوادارن لیورپول تنها بازی‌های تیم بزرگسالان را نمی‌بینیم و حتی گاهی اوقات مسابقات تیم‌های زیر ۲۳ سال و زیر ۱۸ سال لیورپول را در کنار هم تماشا می‌کنیم و پیگیر وضعیت این تیم‌های پایه لیورپول نیز هستیم.


بیشتر بخوانید: اوبامیانگ و کلوپ بهترین های ماه لیگ جزیره شدند


دستیار جرارد عنوان کرد: جرارد بزرگترین هوادار لیورپول است و اگر مجبور باشد مناسب‌ترین گزینه را برای هدایت لیورپول انتخاب کند، او نیز یورگن کلوپ را انتخاب می‌کند.

او در پایان افزود: من فکر نمی‌کنم استیون جرارد در حال حاضر خیلی رو به جلو فکر کند، زیرا سرمربیگری لیورپول کار بزرگی است و می‌توان گفت یک رویا است یا شاید بتوان گفت سرمربیگری لیورپول هدفی است که او در دراز مدت به دنبال رسیدن به آن است.  

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار