نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: نفت، گاز و نیروگاه اتمی در استان بوشهر منافع زیادی برای کشور دارند، اما این استان خود از این منافع سود قابل قبولی نبرده است.

استان بوشهر سودی از نفت، گاز و نیروگاه اتمی نبرده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، سید کمال‌الدین شهریاری پنج‌شنبه شب در جلسه مشترک اقتصاد مقاومتی و گفتگو دولت و بخش خصوصی  بیان کرد:نباید استان بوشهر با حدود یک میلیون جمعیت و مرز عظیمی که با خلیج فارس دارد در آن بیکار وجود داشته باشد.

او با بیان اینکه زیر ساخت‌های توسعه و سرمایه گذاری و همچنین معدن را نادیده گرفته ایم تاکید کرد: شایسته نیست در شهرستان تنگستان نرخ بیکاری ۱۸.۱ باشد.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد زنجیره صنعت در استان بوشهر کامل نشده است، صنایع بزرگی همچون نفت، گاز و نیروگاه اتمی در این استان وجود دارد که منافع زیادی برای کشور دارند، اما استان بوشهر منافع قابل قبولی ندارد.

شهریاری یادآور شد:بندر خوشهاب، چون بندری صادراتی است می‌تواند مرکز و محور صادرات باشد با توجه به آنکه بیشترین معادن استان بوشهر در شهرستان‌های تنگستان، دشتی و و دشتستان قرار دارد.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:با بخش نامه و آیین نامه نمی‌توانیم بخش خصوصی را اداره کنیم باید این تفکر از بین برود که کارمندی که در اداره حضور دارد حقوقش را از فروش نفت می‌گیرد.

شهریاری ادامه د اد: در کشور‌های توسعه یافته کار آفرین را حمایت می‌کنند و بالاتر از کارمند قرار دارد و با احترام با او برخورد می‌شود.

او تصریح کرد:تازمانی که بخش خصوصی این گونه توسط دولت اداره می‌شود کار به جایی نخواهد رسید، باید مدیران و فرمانداران از اتاق هایشان بیرون آیند و مشکلات بخش خصوصی را حل کنند

انتهای پیام/م

نفت، گاز و نیروگاه اتمی در استان بوشهر منافع زیادی برای کشور دارند

برچسب ها: بیکاری ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.