با نظر سرمربی تیم فوتبال استقلال، پنالتی زن اول و دوم این تیم مشخص شدند.

پنالتی زن اول و دوم استقلال مشخص شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال تهران طی یک سال گذشته آمار عجیب و ضعیفی در گل کردن پنالتی‌های خود داشته است. آخرین ضربه پنالتی که توسط آبی پوشان از دست رفته، به بازی دربی اخیر بر می‌گردد که علی کریمی هافبک این تیم ضربه پنالتی را به دستان علیرضا بیرانوند، سنگربان پرسپولیس زد.

اما این آمار زمانی خود را نشان می‌دهد که متوجه می‌شویم طی یک سال گذشته از ۸ پنالتی اخیر استقلال، فقط یک ضربه  تبدیل به گل شده که آن هم به بازی مقابل نساجی مازندران در نیم فصل دوم لیگ برتر هجدهم باز می‌گردد که آبی پوشان با گلزنی مرتضی تبریزی از روی نقطه پنالتی رقیب قائمشهری خود را مغلوب کردند.


بیشتر بخوانید: حضور هوپر در استقلال منتفی شد


از ۸ پنالتی اخیر استقلال، مهدی قائدی و فرشید باقری در بازی تیمشان مقابل سایپا تهران، ۲ ضربه را تبدیل به گل نکردند و بعد از آن محسن کریمی مقابل ذوب آهن پنالتی خود را برابر رشید مظاهری خراب کرد، وریا غفوری همین کار را مقابل رحمان احمدی و تیم پارس جنوبی جم تکرار کرد. فرشید اسماعیلی و علی کریمی نیز پنالتی‌های معروف دربی پایتخت را تبدیل به گل نکردند و آیاندا پاتوسی در بازی مقابل العین امارات در جام باشکاه‌های آسیا ضربه پنالتی را خراب کرد.


 بیشتر بخوانید: تاریخ بازهم در شهرآورد تکرار شد


حالا پس از این اتفاقات، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی آبی پوشان وریا غفوری و آرش رضاوند را به عنوان پنالتی زن‌های اول و دوم استقلال انتخاب کرده است و باید دید در صورتی که باز هم برای این تیم پنالتی گرفته شود، سرنوشت این ضربه چه خواهد شد.  

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال استقلال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار