مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: بدهی دوران مدیریت آقایان را پرداخت کردیم، اما برخی می‌خواهند دوباره به این باشگاه برگردند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد صدور مجوز حرفه‌ای برای این باشگاه که امروز اتفاق افتاد، گفت:  بعد از تلاش‌های شبانه روزی و سه ماهه‌ی من و همکارانم در هیئت مدیره باشگاه و البته با تعامل سازنده‌ای که با فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش وجوانان داشتیم، مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال صادر شد.

فتحی: بدهی آقایان را پرداخت کردیم اما کسی با شانتاژ نمی تواند به استقلال بیاید

بدهی هایی که پرداخت کردیم مربوط به دوران مدیریت آقایان بود

فتحی گفت: متاسفانه بسیاری در بیرون از باشگاه استقلال با جوسازی و سمپاشی می‌گفتند که باشگاه نمی‌تواند این مجوز را کسب کند، اما با کمک همکاران و لطف خدا توانستیم کاری کنیم که  استقلال بتواند در مسابقات آسیایی حاضر شود. این بدهی‌های پرداخت شده، در زمان همین آقایان ایجاد شد و حالا در فضای مجازی  مطرح می‌کنند که فتحی استعفا کرده و برکنار شده است. آن‌ها با این شایعات می‌خواهند آرامش را از تیم دور کنند که البته بار اول و آخرشان هم نخواهد بود.


بیشتر بخوانید: دیاباته بازی با ساپیا را هم از دست داد


فتحی با انتقاد از برخی مدیران سابق استقلال گفت: کسانی هستند که هر روز مقابل باشگاه استقلال می‌خوابند، بلند می‌شوند و با کمک رسانه‌های خود علیه ما مطالبی می‌نویسند. می‌خواهند با بالا بردن توقعات و فشار ایجاد کردن روی جذب بازیکن و دیگر کارها، باشگاه را در انزوا قرار دهند. هر روز خوراک تبلیغاتی ایجاد می‌کنند که استقلال از آسیا حذف می‌شود. آقایان، همان افرادی هستند که ما بدهی‌های آن‌ها را پرداخت کردیم.

فتحی: بدهی آقایان را پرداخت کردیم اما کسی با شانتاژ نمی تواند به استقلال بیاید

کسی با عوام فریبی نمی تواند به استقلال بیاید

او با کنایه به مدیران گذشته استقلال اظهار کرد: تمام بدهی‌ها برای این آقایان بود و این افراد از نجابت ما سواستفاده کردند و فضا را ملتهب می‌کردند تا به خواسته‌های خود برسند.  از خیابان سئول رد می‌شوند و می‌گویند وزارت نمی‌گذارد ما به استقلال بیاییم. با عوام فریبی و شانتاژ کسی نمی‌تواند به استقلال بیاید. اگر استقلال را دوست دارید، بگذارید این تیم در آرامش باشد.

تعامل خوبی میان باشگاه و سرمربی وجود دارد

مدیرعامل باشگاه استقلال اضافه کرد: امروز صحبت‌های استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال را در نشست خبری شنیدم. تعامل خوبی میان باشگاه و سرمربی وجود دارد. امروز موضوع مجوز حرفه‌ای حل شد و از فردا پیگیر کار‌های بعدی هستیم. افرادی که به دنبال شانتاژ علیه استقلال هستند، اجازه بدهند تیم آرامش داشته باشد.

فتحی: بدهی آقایان را پرداخت کردیم اما کسی با شانتاژ نمی تواند به استقلال بیاید


بیشتر بخوانید: استراماچونی: ترجیح می‌دهم تا نیم فصل با همین بازیکنان ادامه دهم/صدور مجوز حرفه‌ای استقلال برای کل ایران خبر خوبی است/ نظری درباره هوپر ندارم


هواداران استقلال این افراد را می‌شناسند

او در مورد این که چه کسی چنین مسائلی را مطرح می‌کند، تصریح کرد: نیازی نیست این مسئله باز شود. هواداران استقلال این افراد را می‌شناسند. این‌ها همان افرادی هستند که هر روز القا می‌کنند استقلال نمی‌تواند مجوز حرفه‌ای  بگیرد. حتی می‌گویند فلانی استعفا کرده است. چندین بار وزیر ورزش و هیئت مدیره باشگاه این حرف‌ها  را تکذیب کردند، اما دوباره این افراد به دنبال القای مطالب خودشان هستند. قصد آن‌ها تخریب تیم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار