کولیوند گفت: ۲۳۰ هزار مورد مراجعه زائران به مراکز تحت نظر وزارت بهداشت در ایام اربعین ثبت‌شده که از این تعداد ۲ هزار و ۸۰۰ مورد منجر به بستری بیمار شده است.

مراجعه ۲۳۰ هزار زائر به مراکز علوم پزشکیبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور امروز در جمع خبرنگاران گفت: تا این لحظه ۲۳۰ هزار مورد مراجعه زائران به مراکز تحت نظر وزارت بهداشت در ایام اربعین ثبت‌شده است.

او افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۸۰۰ مورد منجر به بستری بیمار شده است و برای موارد مختلف بیمارستان‌هایی مشخص‌شده و در صورت لزوم افراد به بیمارستان‌ها اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: تعداد افرادی که لازم بوده از عراق به بیمارستان‌های کشور منقل شوند زیاد نبوده و طبق توافقی که با عراق صورت گرفته زائرانی که در این کشور به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند معاف از پرداخت وجه هستند و رسیدگی به آن‌ها به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

کولیوند بیان کرد: با توجه به اینکه تعداد زائران نسبت به سال گذشته افزایش قابل‌توجهی داشته است رسیدگی به زائران به شکل مناسبی صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید:افزایش ماموریت‌های اورژانس


او عنوان کرد: تاکنون برخی بیماری‌هایی که کمتر در داخل کشور مشاهده‌شده بین نیز شناسایی‌شده است که به‌سرعت کنترل شد و هیچ مشکلی دراین‌باره وجود ندارد.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: عمده بیماری‌ها به دلیل فصلی که در آن قرار داریم سرماخوردگی و آنفولانزا است و موردی که نیاز به مداخلات خاص داشته باشد مشاهده نکردیم.

انتهای پیام/ د

مراجعه زوار اربعین حسینی به مراکز علوم پزشکی

برچسب ها: اربعین 98 ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.