مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: ۳۰۰ عدد تابلو و علائم ترافیکی، دو هزار عدد جداکننده مسیر دوچرخه و ۲ کیلومتر گاردریل جدید در سطح شهر انجام شده است.

خط‎کشی و نصب علائم ترافیکی جدید در سطح شهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هادی عطار زاده طوسی مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: ۳۰۰ عدد تابلو و علائم ترافیکی در دوربرگردان غیرهمسطح شاهد، ۲ کیلومتر گاردریل در دوربرگردان غیرهمسطح شاهد نصب و ۲۰۰۰ عدد جداکننده مسیر دوچرخه در خیابان‎های سناباد و ابن سینا انجام شد.

او تصریح کرد: خط‎کشی معابر و خیابان‌ها یکی از اقدامات ترافیکی مهم به حساب می‎‏آید که نقش بسزایی در کاهش حوادث رانندگی و ایمنی شهروندان دارد، همچنین نقش مهمی هم در روان‌سازی ترافیک سطح شهر ایفا می‎‏کند.
 
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری با اشاره به نصب ۱۵۰ عدد بولارد مکانیکی در خیابان‎‏های منتهی به حرم مطهر رضوی،گفت:  به همین منظور ۳۰۰ عدد تابلو و علائم ترافیکی در دوربرگردان غیرهمسطح شاهد، ۲ کیلومتر گاردریل در دوربرگردان غیرهمسطح شاهد نصب و ۲۰۰۰ عدد جداکننده مسیر دوچرخه در خیابان‎های سناباد و ابن سینا انجام شد.
 
عطارزاده با بیان اینکه عملیات خط‌کشی معابر و خیابان‌ها همچنان ادامه دارد، افزود: همچنین ۵ کیلومتر نرده در بزرگراه شهید بابانظر و بسیج و ۲۰ عدد تابلو با عنوان «محدوه پرتصادف با احتیاط برانید» در خیابان‌های مختلف نصب شد، علاوه بر این خط کشی رنگ سرد به متراژ ۲۵۰ هزار مترطول در سطح معابر شهر مشهد در حال انجام است.

انتهای پیام//ز.م
 

نصب علائم ترافیکی جدید در سطح شهر مشهد

برچسب ها: شهرداری ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار