معاون عمرانی استاندار کرمانشاه بر ضرورت جلوگیری از ساخت و ساز‌ها غیرمجاز در شهر‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مهرداد سالاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برخی ساخت و ساز‌ها حریم جاده‌ها را به خطر می‌اندازد گفت : انتظار می‌رود که کمیسیون ماده ۹۹ فعالتر باشد و مانع ساخت و ساز‌های غیرمجاز در شهرستان‌ها شود.

او گفت : فرمانداران به شکل گیری و راه اندازی کارگاه‌های شهری کمک کنند. این کار سبب توسعه کسب و کار و رونق اقتصادی در شهر‌ها خواهد شد.

سالاری افزود : در استفاده از کالا‌های استاندارددر استان توجه بیشتری لازم دارد. استاندارد سازی در مصالح ساخت و ساز‌ها و شهربازی‌ها ضرورت بیشتری دارد.

او افزود : حیطه شهر‌ها و ورودی‌ها باید زیبا شود. میتوانیم از زندانیان برای پاکسازی ورودی شهر‌ها و محور‌ها استفاده کنیم. ش شهرداری و راهداری موظف به جمع آوری نخاله‌های ساختمانی هستند.

سالاری گفت : کمیسیون ماده ۹۹ باید فعالتر شود. باید جلوی ساخت و ساز‌های غیرمجاز گرفته شود چرا که برخی ساخت و ساز‌ها امنیت جاده را به خطر می‌اندازد.

او گفت : فرمانداران کارگاه‌های شهری را سامان دهی کنند و غرفه احداث کنند. همچنین انتظار میرود که روی هزینه کرد و بودجه شهرداری‌ها دقت داشته باشند .

 

 

انتهای پیام/د

کمیسیون ماده ۹۹ فعالتر باشد

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.