مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : تفکر منطقه‌ای و عمیق بایستی به بسته‌های عملیاتی مهارتی تبدیل شود .

علی اوسط هاشمی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت : بایستی با نگرش جامع، عمیق و آینده نگر و با انعطاف پذیری در برابر نیاز‌های روز، در قالب سند ملی مهارت به افق‌های بلند دست یابیم.

او با بیان این که با تدوین و تصویب این سند بالادستی و راهبردی، چشمه‌های جوشان ایجاد می‌شود که به صورت نظام مند، نیاز‌های مهارتی در کلیه بخش‌های اقتصادی به خوبی پاسخ داده می‌شود، گفت: در کنار برنامه ریزی برای تمام کشور، بایستی به صورت ویژه برای تقویت پایه‌های مهارتی برخی استان‌های کشور بیشتر تلاش کنیم.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با تاکید بر این که باید تفکر منطقه‌ای و عمیق به بسته‌های عملیاتی تبدیل شود، گفت: منزلت مهارت در کشور در گروی منزلت مربیان است و امیدواریم این منزلت و جایگاه مورد توجه بیشتر برنامه ریزان کشور قرار گیرد.

عزیزی گفت: حضور شخصیت اندیشمند و جهادی و با تجارب ارزنده، چون هاشمی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای، موجب امید برای تحول بنیادین در این نهاد مهارتی شده است.

او گزارش کوتاهی از فعالیت‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به ویژه در حوزه اشتغال و کارآفرینی و کاهش مستمر نرخ بیکاری را ارائه کرد .

 

 

انتهای پیام/د

تفکر منطقه‌ای به بسته‌های عملیاتی مهارتی تبدیل شود

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.