معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مهمترین اقدامات اکیپ‌های بازرسی بهداشت محیط از شروع برنامه پیاده روی اربعین حسینی (ع) تا پایان روز ۹۸/۷/۲۲ را اعلام کرد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،شکیبا معاون بهداشتی مهمترین اقدامات اکیپ‌های بازرسی بهداشت محیط از شروع برنامه پیاده روی اربعین حسینی (ع) تا پایان روز ۹۸/۷/۲۲ را اعلام کرد و گفت : از آغاز این برنامه ۹۹ جلسه هماهنگی درون بخشی وبین بخشی و ۱۹۹ جلسه آموزشی با مسئولین و نیرو‌های خدماتی موکب ها، ایستگاه‌های صلواتی، متصدیان و کارگران مراکز و اماکن بین راهی برگزار شده است.

او گفت : طی این جلسات ۱۰۷۶ نفر از خادمین و مسئولین موکب ها، متصدیان و کارگران مراکز و اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی آموزش داده شده اند و ۲۰۷ کارت بهداشت برای خادمین در موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی صادر شده است.

او گفت: طی این اقدامات تاکنون ۳۰۲۹ بازدید از موکب و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی صورت گرفته و ۱۳۵۸ کیلو گرم مواد غذایی غیرمجاز توقیف، جمع آوری و معدوم شده است.

او تعدادکنترل و بازرسی منابع آب آشامیدنی را ۳۳۰ مورد، مقدارسالم سازی آب شرب (کلرزنی) را ۱۰ متر مکعب، تعداد کلر سنجی انجام شده آب آشامیدنی را ۱۱۴۰ مورد، تعداد کدورت سنجی انجام شده را ۲۵۰ مورد، تعداد نمونه برداری میکروبی آب آشامیدنی را ۲۱۰ مورد و تعداد نظارت برمخازن سیار و ثابت آبرسانی مستقر در موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی را ۹۸۵ مورد اعلام کرد.

 شکیبا افزود: ۱۰۶۲ مورد سنجش پرتابل تجهیزات بازرسی (دما، روغن، شوری، آلودگی سطوح و انشگتان دست خادمین) نیز صورت گرفته است.

او میزان سطح سم پاشی و گندزدایی اماکن عمومی و سرویس‌های بهداشتی را برابر ۱۷۷۵۰ متر مربع اعلام کرد .

 

 

انتهای پیام/د

اقدامات اکیپ‌های بازرسی بهداشت محیط

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.