مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و چهارم مهرماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه بیست و چهارم مهر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انهدام باند سارقان کابل مخابراتی

سرهنگ "سیدمحسن تقی زاده" فرمانده انتظامی آبادان صبح امروز گفت: در پی دریافت گزارشاتی از وقوع چند فقره سرقت کابل مخابراتی در کوی ولیعصر حد فاصل مسجد پیروزتا بلوار میثاق و همچنین منطقه زمین شهری دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ ولیعصر با انجام پی‌جویی‌های پلیسی و اطلاعاتی یکی از متهمان را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه این متهم دستگیر شده سابقه‌دار هست، گفت: سارق در بازجویی‌های پلیس چهار نفر هم‌دست خود را معرفی کرد که ضمن دستگیری دیگر اعضای این باند از مخفیگاه آنان اموال سرقتی و مقداری سیم مس و کابل و تجهیزات مخابراتی کشف شد.

تقی زاده ادامه داد: این باند ۵ نفره در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس به ۱۴ فقره سرقت سیم و کابل تجهیزات مخابراتی، اماکن خصوصی و سرقت از منزل و سرقت در معابر در سطح شهر آبادان اعتراف کردند.

او افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.

۳۵ قطعه بلبل خرما در اروندکنار کشف و ضبط شد

اولاد معاون اداره محیط زیست آبادان گفت: با هوشیاری ماموران دریابانی ۳۵۰ قطعه بلبل از بند قاچاقچیان سودجو رها شدند و به آشیانه هایشان در نخلستان‌های اروندکنار بازگشتند.

او افزود: قاچاقچیان با مشاهده ماموران دریابانی متواری شدند.

معاون اداره محیط زیست آبادان جریمه حمل، نگهداری و فروش هر قطعه بلبل را ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: با قاچاقچیان پرندگان به شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.